Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Parklubbar

Skrivet av radioaktiva ögon
Jag är lite nyfiken på parklubbskonceptet - ngn som vill dela med sig av sin erfarenhet?

Jag har lite koll på läget, känner ett par som är involverade i "branschen" ;) men är sugen på att höra tankar om det även fr andra människor...såväl aktiva som nyfikna och motståndare...

Samt var i vårt avlånga land som de finns - Sthlm, Malmö, GBG, småorter, Visby?
Svar på tråden: Parklubbar

Har besökt en i Köpenhamn

Skrivet av  Park Lubb
Jag har besökt en parklubb i Köpenhamn. Kvällen startade ganska segt., Det var vinter och till och med lite kallt i huset där man gick runt i underkläder. Alla män, utom en, hade svarta kalsonger. Undantaget bar vita med rött mönster. Kvinnorna hade bh eller linne, utom en som bar en korsett som lämnade brösten bara. Nertill hade de trosor eller korta kjolar utan trosor. Länge satt folk mest och diskuterade allmänna saker men fram mot midnatt var huset fullt av människor som hade sex i soffor, sängar, trappor och ett slags hängstolsmattor. Det var en märklig känsla att sitta nerklämd soffan mellan ett älskande par och en kvinna som kvider högljutt för att hon just får oralsex av sin man.
I källaren stod en ung kvinna i beige body med arma bundna i en takkrok. Hennes man stod och smiskade henne med en liten läderbit, lång som en hand ungefär. När de var klara satte de sig ner med kaffe och diskuterade barnuppfostran. (Nej, den omfattade inte smisk!)
Klubben tillät endast åtta singelmän per kväll, resten var par och så fanns där en singeltjej som kom med ett av paren. Det förekom inga partnerbyten om man inte räknar ett gäng på två killar och två tjejer som kom tillsammans och bytte sinsemellan. Däremot var det flera fall där flera hade sex samtidigt. Typ kvinnan hade samlag med sin man medan hon sög av en annan. Själv kysste jag en kvinnas bröst medan hon smekte mitt stånd och blev knullad av sin man. Det var faktiskt inte så häftigt som det kanske låter. Jag är nog en man som vill ha något mer än fysisk kontakt med kvinnorna jag har sex med.
Vad jag gjorde i övrigt? Runkade så klart. Det kändes helt i sin ordning i sammanhanget.
Det allmänna intrycket var vänlighet, lågmäldhet, en stor respekt för kvinnorna (det var inte alls som på krogen). Man växlade från helt neutrala samtal till samlag. Det var ingen uppvaktning inget raggande. Plötsligt var det bara ett par som bestämde sig för att nu sätter vi igång.
Jag skulle gärna gå på parklubb igen, men då skulle jag vilja komma dit i kvinnligt sällskap.
 

Tack för ditt svar...

Skrivet av  radioaktiva ögon
...det gav mig lite ny syn på begreppet - oftast hör man ju bara dem som är frälsta eller de som är totala motståndare till det utan att ha ngn som helst erfarenhet... Men ditt svar var neutralt och uttömmande - tack! =)