Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

LillKatt!

Skrivet av Milou
Vart har du tagit vägen? Ser dej aldrig skriva inne på Singelmingel mer? Det är -evigheter- sen jag såg ett inlägg från dej där senast... flera veckor sen?

Jag har nog (när jag tänker efter) inte sett dina inlägg där sedan veckan innan den helg som det var sånt bråk och många anonyma och elaka/provocerande inlägg?

Är du inte singel mer? *nyfiken*
Svar på tråden: LillKatt!

Hej Milou!

Skrivet av  JFR
Det är Jenny!!
Mâr du bra?
Kram
 

Bon jour Jenny!

Skrivet av  Milou
Comment ca va?

Länge sen du sågs på Singelmingel också? Är du inte singel mer, va? va? ;)

(Jag skriver inte varje dag heller iofs!)

Kul att se dej!:)
 

Nepp

Skrivet av  JFR
inte singel dâ! Men det hindrar mig ju inte frân att komma in och säga hej!
Har du det bra Milouen?
Kram
 

Hej Jenny! :)

Skrivet av  LillKatt
Tänka sig att vi verkar ha osinglat oss samtidigt! Kram på dig! :)
 

LER!

Skrivet av  LillKatt
Hej Milousen! Jag är tillfälligt härinne och blev jätteglad för din efterlysning. :)

Jag kan berätta att jag försvann lite hastigt från singelmingel, dvs utan att säga hejdå, på grund av detta: redan då hade jag som du visste en träff jag längtade efter med en som det visade sig - helt underbar man! Är du också förälskad?

Kram!
*smiter bort igen*

 

Ja, jag är förälskad! :)

Skrivet av  Milou
Men i en liten, liten man... en prins i mitt liv! :)

Men inte samma typ av förälskelse som din, förmodar jag. *ler*

Min lilla prins är ljuset i mitt liv.

Fast visst vore det mysigt med en förälskelse av den "andra" typen också, i en vuxen person, att bli uppvaktad och få känna det där pirret i magen... *drömmer*

Nåja, det kommer kanske.

Lycka till iaf, med din förälskelse!!
 

Tack!

Skrivet av  LillKatt
Och lycka till med din prins! En annan har ju två coola grymma tjejer och kattunge och hus på landet som renoveras och hade helt tappat hoppet om att en kärleksfull man skulle kunna ta plats i mitt numera fullbokade liv. Men se när han dök upp bara av en händelse och helt oväntat blev allt mycket mer harmoniskt! Är upp över öronen förälskad!

Jag önskar dig allt det du drömmer om Milou-gumman!