Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Stora, mjuka klossar?

Skrivet av Albins mamma Stina
Hejsan,
Vet någon var jag kan köpa stora, mjuka, färgglada klossar (ca 30*30 cm), fyrkanter, trekanter, cirklar, med mera. En bra julklapp till Albin, tänkte vi, men vet inte var vi kan finna dem. Har sett dem i TV, och vet att det finns en återförsäljare i Sverige, men VAR? TACK, TACK.
Svar på tråden: Stora, mjuka klossar?

Undrar oxå...

Skrivet av  Pia
förskolorna har nog inget svårt att hitta dem, men vi vanliga dödliga ;-), jag skulle dessutom om ngn vet, var man kan köpa/beställa "tygpool", typ samma material som kuddarna. Som man kan sitta och läsa saga i. Någon som hajjar...brukar finnas på dagis.
 

Jag skall fråga ...

Skrivet av  Abbes mamma
Jag skall fråga vår fröken på Öppna Förskolan på måndag var hon har köpt 'sina' kuddar. Jag vet att de kostade 1500:-, men de är tio till antalet och jag tror att de är roliga i många år (för alla i familjen, även kommande syskon, mamma&pappa!)Jag återkommer när jag har mer information. Hej så länge!
 

De finns hos BRIO.

Skrivet av  Viktoria med Jonas
De är som sagt jättedyra men har man råd så är det jätteroliga långt upp i åldrarna. En sittpöl kostar nog minst lika mycket. Tyvärr har jag inte deras nummer men kolla på hemsidan så finns det säkert telefonnummer där. Jag är inte säker på att privatpersoner får köpa där men det är ju värt ett försök! Lycka till!!! Just det det heter BRIO Lek och lär - de söljer till förskolor etc!
 

Artiklar från Familjeliv