Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Barnrytmik mm

Skrivet av SA & Novi 000616
Är det ngn här som går på det eller känner till några andra kul barnaktiviteter i mer eller mindre kursform - regelbundna möten 1 ggr/v eller så? Novi går inte på dagis och det skulle passa bra att ha ngn sådan aktivitet i veckan fr o m vårterminen. Babysim har hon gått på innan och det är en sak jag vet vi kan återuppta efter kortare uppehåll men annars har det varit så svårt att hitta aktiviteter för så små - det mesta verkar börja först vis 5-6 år. Var har ni fått nys om det o s v - mkt tacksam för alla tips! Jag har ringt runt till olika studieförbund och bara fått bottennapp än så länge. Någon mer här som inte har sina/sitt barn på dagis?
Svar på tråden: Barnrytmik mm

Du kan pröva med

Skrivet av  Erika & Ivar
olika församlingar, ffa frikyrkoförsamlingarna, men även Svenska kyrkan. Där brukar ofta finnas mycket aktiveteter för barn, jag har gått på både babysång och "syskonsång" (barn mellan ca 0-5 år) i Missionskyrkan.
 

Barngympa

Skrivet av  Jessika & Johan 000620
...går Johan på, och så öppna förskolan förstås. Förra året gick vi på rytmik, jag tror det var studieförbundet vuxenskolan som anordnade det. Kolla med kyrkan, studieförbunden, Friluftsfrämjandet etc!

Skrev om detta på förra sidan, förresten!
 

Artiklar från Familjeliv