Huvudvärk
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Huvudvärk

    Tror jag frågat innan men bågon annan som ahr problem med huvudvärk i stort sett dagligen. har varit tvungen att ta alvedon varje dag ett tag nu.
    Känns inte så bra.

    Var hos bm i dag och mina blodvärden var kanon och trycket med... Så inget var konstigt. Men det är så jobbigt.
    Har även ett konstigt tryck precis under brösten. I mitten. Antar att det är magmunnen. Gör riktigt ont i bland.
    Denna gravidettet har jag fått alla symptom. Plus de som ajg INTE hade förra gången. Då mådde jag tipp topp.!
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  2. 1
    Huvudvärk Tror jag frågat innan men bågon annan som ahr problem med huvudvärk i stort sett dagligen. har varit tvungen att ta alvedon varje dag ett tag nu.
    Känns inte så bra.

    Var hos bm i dag och mina blodvärden var kanon och trycket med... Så inget var konstigt. Men det är så jobbigt.
    Har även ett konstigt tryck precis under brösten. I mitten. Antar att det är magmunnen. Gör riktigt ont i bland.
    Denna gravidettet har jag fått alla symptom. Plus de som ajg INTE hade förra gången. Då mådde jag tipp topp.!
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    Jag had e huvudvärk i 5 dagar en gång. Min bm kollade oxå mina värden men sade mest att jag måste drick mer vatten. Efter det frösvann det. Det är nog magmunnen du känner trycket av, jag kan få en jobbig halsbränna som försvinner om jag sväljer mycket ... ?
  4. 2
    Jag had e huvudvärk i 5 dagar en gång. Min bm kollade oxå mina värden men sade mest att jag måste drick mer vatten. Efter det frösvann det. Det är nog magmunnen du känner trycket av, jag kan få en jobbig halsbränna som försvinner om jag sväljer mycket ... ?
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    Jag har nästan

    vant mig vid huvudvärken

    Äter Panodil nästan dagligen för både huvud och ryggvärk,känns inte jättebra men vad ska man göra.Huvudvärken sitter som ett band kring pannan,en dov tryckande känsla.

    Börjar även sova sämre,domnar i armarna /händerna,och känner av ryggen tyvärr.
    Det ena symptom jag inte har ...än....så är det halsbränna...tack o lov!!

    Annars har jag nog lyckats få precis allt jag med....
    Förr var förr...Nu är nu!
  6. 3
    Jag har nästan vant mig vid huvudvärken

    Äter Panodil nästan dagligen för både huvud och ryggvärk,känns inte jättebra men vad ska man göra.Huvudvärken sitter som ett band kring pannan,en dov tryckande känsla.

    Börjar även sova sämre,domnar i armarna /händerna,och känner av ryggen tyvärr.
    Det ena symptom jag inte har ...än....så är det halsbränna...tack o lov!!

    Annars har jag nog lyckats få precis allt jag med....
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Stackars dig!
    Jag tror stenhårt på att dricka mycket vatten, alltså RIKTIGT mycket! Det gör jag, och min nästan dagliga huvudvärk har faktiskt försvunnit. Men den kommer som ett brev på posten om jag dricker mindre än massor av vatten!
    Så, drick på! :-)

    Mimmi73
  8. 4
    Stackars dig!
    Jag tror stenhårt på att dricka mycket vatten, alltså RIKTIGT mycket! Det gör jag, och min nästan dagliga huvudvärk har faktiskt försvunnit. Men den kommer som ett brev på posten om jag dricker mindre än massor av vatten!
    Så, drick på! :-)

    Mimmi73

Liknande trådar

  1. Huvudvärk :(
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 17:15
  2. huvudvärk?
    By Bi-Em02&Na04&Mi09 in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 18:21
  3. huvudvärk
    By mamma 41 år in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 14:45
  4. huvudvärk
    By mamma 41 år in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 11:53
  5. Ni med huvudvärk
    By Hunnisarna82 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 15:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar