det här med barnepilepsi har
Språk- och talstörningar
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    det här med barnepilepsi har

    satt myror i hjärnan på mig....

    Dagis har sagt att han ibland blir lite frånvarande, men inte tryckt på det speciellt mycket. Det jag funderar på är att sonen är den enda som fortfarande sover middag i gruppen (han är snart 4,5 år) samt en händelse för ett par veckor då vi var inne på OnOff och han la sig ner på golvet en stund (massor av tv-apparater igång). Han har aldrig haft kramper, men det skulle ju kunna vara "petit-mal", frånvaroattacker.....

    Vad tror ni??
    I much prefer whining to counting my blessings!
  2. 1
    det här med barnepilepsi har satt myror i hjärnan på mig....

    Dagis har sagt att han ibland blir lite frånvarande, men inte tryckt på det speciellt mycket. Det jag funderar på är att sonen är den enda som fortfarande sover middag i gruppen (han är snart 4,5 år) samt en händelse för ett par veckor då vi var inne på OnOff och han la sig ner på golvet en stund (massor av tv-apparater igång). Han har aldrig haft kramper, men det skulle ju kunna vara "petit-mal", frånvaroattacker.....

    Vad tror ni??
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    kan vara.
    ta och prata med barnavd. eller nån som kan skriva remiss för en sån undersökning.
    lycka till och hoppas ni får nåt svar på alla frågor
  4. 2
    kan vara.
    ta och prata med barnavd. eller nån som kan skriva remiss för en sån undersökning.
    lycka till och hoppas ni får nåt svar på alla frågor
  5. Hablogoped
    #3
    Epilepsi kan se så väldig olika ut hos olika barn. Jag tycker absolut du skall kolla upp det!
  6. 3
    Epilepsi kan se så väldig olika ut hos olika barn. Jag tycker absolut du skall kolla upp det!

Liknande trådar

  1. Benign (godartad) barnepilepsi...
    By Truls in forum Epilepsi
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 11:31
  2. barnepilepsi
    By camiz in forum Epilepsi
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 11:30
  3. Barnepilepsi
    By Mamicka in forum Epilepsi
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 20:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar