Läser ofta men skriver "mindre" ofta:)
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Läser ofta men skriver "mindre" ofta:)

    Hej!

    Det var ett tag sen man lämnade spår efter sig på den här sidan. Jag har inte riktigt tid på samma sätt . Dagarna fylls av så mycket annat och jag förstår att det är många fler med mig som känner likadant.....

    Nu har "lilla-syster" fått ett namn i alla fall . Vi har kommit fram till att hon ska heta Kajsa. Jag älskar det namnet. Hon ser verkligen ut som en Kajsa .

    Idag ska jag försöka boka ett dopdatum. Vi vill gärna ha dopet så snart som möjligt så att hon kommer i dopklänningen som min mamma har sytt.

    Vi här i västerbotten har påsklov. Jag vet inte hur det är i övriga landet om ni redan har haft lovet eller har det samtidigt?? Men i alla fall så vill jag önska fortsatt GLAD PÅSK till alla er!!!!!
  2. 1
    Läser ofta men skriver "mindre" ofta:) Hej!

    Det var ett tag sen man lämnade spår efter sig på den här sidan. Jag har inte riktigt tid på samma sätt . Dagarna fylls av så mycket annat och jag förstår att det är många fler med mig som känner likadant.....

    Nu har "lilla-syster" fått ett namn i alla fall . Vi har kommit fram till att hon ska heta Kajsa. Jag älskar det namnet. Hon ser verkligen ut som en Kajsa .

    Idag ska jag försöka boka ett dopdatum. Vi vill gärna ha dopet så snart som möjligt så att hon kommer i dopklänningen som min mamma har sytt.

    Vi här i västerbotten har påsklov. Jag vet inte hur det är i övriga landet om ni redan har haft lovet eller har det samtidigt?? Men i alla fall så vill jag önska fortsatt GLAD PÅSK till alla er!!!!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Min stora tjej älskar namnet Kajsa och ville att vår lilla skulle heta det, men hon var ingen Kajsa.

    Här har skolorna också påsklov och jag har mina barn hemma.
  4. 2
    Min stora tjej älskar namnet Kajsa och ville att vår lilla skulle heta det, men hon var ingen Kajsa.

    Här har skolorna också påsklov och jag har mina barn hemma.
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3

    Vad bra...

    ...att du känner så starkt att namnet är rätt! Och det är ett jättefint namn.
    Jag hinner inte heller skriva så mycket här inne som jag skulle vilja, jag tycker att jag hade mer tid när Nela var precis nyfödd.
    Roligt att du hann titta in för en liten uppdatering i alla fall. Här i sydöstra Sörmland har vi också påsklov nu men jag har ju inga skolbarn så jag märker ingen skillnad.
    Anna m Tim 12/9-04 och Nela 12/2-08
  6. 3
    Vad bra... ...att du känner så starkt att namnet är rätt! Och det är ett jättefint namn.
    Jag hinner inte heller skriva så mycket här inne som jag skulle vilja, jag tycker att jag hade mer tid när Nela var precis nyfödd.
    Roligt att du hann titta in för en liten uppdatering i alla fall. Här i sydöstra Sörmland har vi också påsklov nu men jag har ju inga skolbarn så jag märker ingen skillnad.
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Hej!

    Trevligt att "se" dig!

    Kajsa är ett fint namn och vad skönt att ni känner att namnet stämmer så bra!


    Ska ta och diskutera dopdatum med sambon jag också... Börjar bli dags för det nu minsann!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  8. 4
    Hej! Trevligt att "se" dig!

    Kajsa är ett fint namn och vad skönt att ni känner att namnet stämmer så bra!


    Ska ta och diskutera dopdatum med sambon jag också... Börjar bli dags för det nu minsann!

Liknande trådar

  1. läser ofta men skriver sällan
    By evelina68 in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 23:26
  2. Man pratar ofta om de "obildade" amerika
    By lisamea in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 20:49
  3. Läser ofta, skriver sällan...
    By trollmor_ in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 12:53
  4. Hur ofta "ska" barn som äter puré bajsa?
    By -Solrosen- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 22:23
  5. läser och läser men skriver inte ofta
    By aberge in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 12:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar