cykelvagn
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    cykelvagn

    läste om en cykelvagn/kärra som man kunde fästa fast på cykeln som en vanlig cykelkärra o sen kunde man haka loss den o köra den som en 3-hjuling med broms o allt. Nån som vet nåt eller har nån länk eller har jag drömt det?
    Där uppe lyser små stjärnor, här nere lyser jag!

    http://kycklingar.blogspot.com/
  2. 1
    cykelvagn läste om en cykelvagn/kärra som man kunde fästa fast på cykeln som en vanlig cykelkärra o sen kunde man haka loss den o köra den som en 3-hjuling med broms o allt. Nån som vet nåt eller har nån länk eller har jag drömt det?
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Jepp det finns, flera olika modeller. Googla Winther eller Chariot så får du se vagnarna. Bor du söderöver så kan du göra som jag - köra över till Danmark och köpa där. Testa att googla Chariot+danmark så kommer du till en affär som säljer i princip ALLA Chariotmodeller. Men dessa vagnar är dyra, den billigaste varianten går på 5000 svenska kronor. Jag har inte hittat någon vagn som man kan använda både efter cykel och som vanlig vagn som är billigare än 5000.
    Lycka till!
  4. 2
    Jepp det finns, flera olika modeller. Googla Winther eller Chariot så får du se vagnarna. Bor du söderöver så kan du göra som jag - köra över till Danmark och köpa där. Testa att googla Chariot+danmark så kommer du till en affär som säljer i princip ALLA Chariotmodeller. Men dessa vagnar är dyra, den billigaste varianten går på 5000 svenska kronor. Jag har inte hittat någon vagn som man kan använda både efter cykel och som vanlig vagn som är billigare än 5000.
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    för den här såg ja på blocket, en affär som sålde nya men inte för mer än 1700 om ja kommer ihåg rätt o d lät ju urbra men nu hittar ja inte annonsen längre =(
  6. 3
    för den här såg ja på blocket, en affär som sålde nya men inte för mer än 1700 om ja kommer ihåg rätt o d lät ju urbra men nu hittar ja inte annonsen längre =(
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
  8. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    tack men nu har du tipsat hela aff om MIN cykelkärra ;-)
    den ena var samma säljare som på blocket, ja hittade annonsen sen. Det verkar vara samma märke. Vill ha =)
  9. 5
    tack men nu har du tipsat hela aff om MIN cykelkärra ;-)
    den ena var samma säljare som på blocket, ja hittade annonsen sen. Det verkar vara samma märke. Vill ha =)
  10. Medlem sedan
    Dec 2006
    #6
    Sorry, kom på det sen att man kanske inte ens fick länka till tradera.. Nästa gång ger jag bara tips om sidan *lovar*
  11. 6
    Sorry, kom på det sen att man kanske inte ens fick länka till tradera.. Nästa gång ger jag bara tips om sidan *lovar*
  12. Medlem sedan
    Oct 2003
    #7
    hehe, ja vet faktiskt inte men en del länkar ju till saker dom tycker e snygga på tradera på oäf så d kanske kan passera detta med =)
    ja vannn auktionen iaf så nu hoppas ja den blir bra, ska bara skaffa en cykel ;-)
  13. 7
    hehe, ja vet faktiskt inte men en del länkar ju till saker dom tycker e snygga på tradera på oäf så d kanske kan passera detta med =)
    ja vannn auktionen iaf så nu hoppas ja den blir bra, ska bara skaffa en cykel ;-)

Liknande trådar

  1. Cykelvagn och BM
    By nillan71 in forum _1207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 11:41
  2. Cykelvagn?
    By Lillblomma in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 22:14
  3. cykelvagn
    By toktroll in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 20:21
  4. Cykelvagn ?
    By Quintuz in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 11:34
  5. cykelvagn
    By Hella_75 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 07:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar