medium stockholm
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    medium stockholm

    någon som gått till något medium eller spått sig på ett eller annat sätt i stockholm? var?hur var det? stämde det?
  2. 1
    medium stockholm någon som gått till något medium eller spått sig på ett eller annat sätt i stockholm? var?hur var det? stämde det?
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Nej, men jag skulle gärna

    vilja Har du namn på någon så hojta till!
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  4. 2
    Nej, men jag skulle gärna vilja Har du namn på någon så hojta till!
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Varför? jag har varit jättesugen på det tidigare, men nu känner jag inget som helst behov av det. Det som sker det sker liksom och livet idag ska levas idag och inte i en eventuell framtid. Undrar ifall jag både är gammal och klok numera eller bara har blivit gammal. *L*
  6. 3
    Varför? jag har varit jättesugen på det tidigare, men nu känner jag inget som helst behov av det. Det som sker det sker liksom och livet idag ska levas idag och inte i en eventuell framtid. Undrar ifall jag både är gammal och klok numera eller bara har blivit gammal. *L*
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Jag vet inte

    på ett sätt skulle jag gärna vilja veta lite, inte för mycket men kanske liiite om min framtid. Speciellt inom arbetslivet. Jag är nyfiken och naiv som jag nyss lärt mig
    Själarna andas samma hjärtslag när tungorna möts och försiktigt smeker varandra.


    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  8. 4
    Jag vet inte på ett sätt skulle jag gärna vilja veta lite, inte för mycket men kanske liiite om min framtid. Speciellt inom arbetslivet. Jag är nyfiken och naiv som jag nyss lärt mig
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Jag undrar ifall vetskap om framtiden verkligen är en till godo. jag kan helt ärligt säga att det är många saker som jag tagit mig igenom och som visat sig vara positiva i slutändan, men om jag vetat om att de skulle hända hade jag nog gjort allt för att få dem att inte inträffa.
  10. 5
    Jag undrar ifall vetskap om framtiden verkligen är en till godo. jag kan helt ärligt säga att det är många saker som jag tagit mig igenom och som visat sig vara positiva i slutändan, men om jag vetat om att de skulle hända hade jag nog gjort allt för att få dem att inte inträffa.
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6
    Håller med dig! Känner mig för gammal för sånt.

    Har för mig att jag läst om att det granskats en del där det senaste. Är snack om att de eventuellt ska kunna straffas för bedrägeri (eller så).
  12. 6
    Håller med dig! Känner mig för gammal för sånt.

    Har för mig att jag läst om att det granskats en del där det senaste. Är snack om att de eventuellt ska kunna straffas för bedrägeri (eller så).
  13. Medlem sedan
    Apr 2000
    #7
    Fortsätter!

    Själv tror jag att man har val i livet. Är man enkelspårig kanske man kan sia om personens liv.
    Men jag är övertygad om att vi alla ibland står i vägskäl och ingen innan kan tala om vad som sker (om de gör det så kan det ju vara så att de omedvetet visat vägen).
    Ett exempel är kvinnan som la sig framför tåget. Tåget stannade och kvinnan sa till föraren:" Det här var tredje gången jag försökte, nu skiter jag i det".
    Antagligen ville hon inte dö. Fast hon kunde gjort det. Jag kan bara inte tro att det skulle vara bestämt från början...
  14. 7
    Fortsätter!

    Själv tror jag att man har val i livet. Är man enkelspårig kanske man kan sia om personens liv.
    Men jag är övertygad om att vi alla ibland står i vägskäl och ingen innan kan tala om vad som sker (om de gör det så kan det ju vara så att de omedvetet visat vägen).
    Ett exempel är kvinnan som la sig framför tåget. Tåget stannade och kvinnan sa till föraren:" Det här var tredje gången jag försökte, nu skiter jag i det".
    Antagligen ville hon inte dö. Fast hon kunde gjort det. Jag kan bara inte tro att det skulle vara bestämt från början...
  15. Medlem sedan
    Jul 2002
    #8
    det har jag börjat fundera mer och mer över. Hur stor kraft varje litet val här i livet verkligen har.

    Och att en del beslut som kändes väldigt små från början faktiskt visat sig ha stora effekter i livet medan sån man trodde var stort (som tex karriärbyte) kanske inte alls har så stor påverkan.
  16. 8
    det har jag börjat fundera mer och mer över. Hur stor kraft varje litet val här i livet verkligen har.

    Och att en del beslut som kändes väldigt små från början faktiskt visat sig ha stora effekter i livet medan sån man trodde var stort (som tex karriärbyte) kanske inte alls har så stor påverkan.

Liknande trådar

  1. Medium i Stockholm
    By Sad in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 12:38
  2. Bra medium på tfn
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 10:23
  3. medium ?
    By lilla ja´ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 18:07
  4. Medium..
    By Ammis in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 21:39
  5. Medium..
    By Charlotte in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-29, 11:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar