När vågar jag träna igen?
Träning
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    När vågar jag träna igen?

    Jag bröt / stukade svanskotan för snart 4 veckor sedan som ni kanske läste att jag beklagade mig ont (längdskidor är farligt, men så skoj).

    Jag har inte vågat träna, har inte kunnat sitta riktigt och haft ont att gå, men nu börjar jag faktiskt kunna sitta igen och gå lite längre. Har innan vilat och drogat mig med piller, men det behöver jag iallfall inte längre.

    När tror ni jag ska våga träna igen? Funderar att gå på gymet i veckan, vilka övningar kan jag köra liggande/stående? Får kanske ta hjälp av en instruktör. Jag vill ju inte skada något annat om jag kör övningarna snett pga att jag sitter illa.

    Sen längtar jag ut i löparspåret, snart måste det bara gå att springa, men när....
    Bor utanför Lund med 2 underbara barn.
  2. 1
    När vågar jag träna igen? Jag bröt / stukade svanskotan för snart 4 veckor sedan som ni kanske läste att jag beklagade mig ont (längdskidor är farligt, men så skoj).

    Jag har inte vågat träna, har inte kunnat sitta riktigt och haft ont att gå, men nu börjar jag faktiskt kunna sitta igen och gå lite längre. Har innan vilat och drogat mig med piller, men det behöver jag iallfall inte längre.

    När tror ni jag ska våga träna igen? Funderar att gå på gymet i veckan, vilka övningar kan jag köra liggande/stående? Får kanske ta hjälp av en instruktör. Jag vill ju inte skada något annat om jag kör övningarna snett pga att jag sitter illa.

    Sen längtar jag ut i löparspåret, snart måste det bara gå att springa, men när....
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Ajajajaj... Det där gör ont!! (Trust me I KNOW!!). Råkade själv ut för det en månad innan planerad cykelsemester till Danmark ... Kompisarna fick åka utan mig...

    Jag hade nog inte kört några sittande maskiner på gymmet än på ett tag. Prata du med en instruktör så får du säkert svar. Sen är det ju bara att känna efter också, känns det bra så går det bra.
  4. 2
    Ajajajaj... Det där gör ont!! (Trust me I KNOW!!). Råkade själv ut för det en månad innan planerad cykelsemester till Danmark ... Kompisarna fick åka utan mig...

    Jag hade nog inte kört några sittande maskiner på gymmet än på ett tag. Prata du med en instruktör så får du säkert svar. Sen är det ju bara att känna efter också, känns det bra så går det bra.

Liknande trådar

  1. Tror ni att jag vågar träna...
    By MiaKL,S03+K06 in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-01-02, 20:50
  2. Vågar jag börja träna på gym?
    By trollis med 4 in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 17:54
  3. När träna igen?
    By Träskvatten in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 19:50
  4. vågar jag träna?
    By Majsan \"10 kg ska väck\" in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 19:25
  5. När träna igen?
    By Maria in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 20:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar