Cykelvagn ?
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Cykelvagn ?

    HUr tidigt kan man använda en sån ?`
    Från det dom kan sitta el ?
    Jag har inget körkort så det vore skönt med en sån så vi kan ta oss längre sträckor äldsta killen orkar cykla långt men mellan killen är mer begränsad.
  2. 1
    Cykelvagn ? HUr tidigt kan man använda en sån ?`
    Från det dom kan sitta el ?
    Jag har inget körkort så det vore skönt med en sån så vi kan ta oss längre sträckor äldsta killen orkar cykla långt men mellan killen är mer begränsad.
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    När de kan sitta själva. Helt suveränt med en cykelvagn Det kan dock var tungt att köra runt med två barn i vagnen. Jag varvade med att ha ett barn i cykelsadel coh en i cykelvagnen.

    De danska cyklarna från Krisitania är superfina. Där har du barnen i en fast vagn framför dig och den är så mycket lättare att cykla på och då ha två barn i.

    Lycka till
  4. 2
    När de kan sitta själva. Helt suveränt med en cykelvagn Det kan dock var tungt att köra runt med två barn i vagnen. Jag varvade med att ha ett barn i cykelsadel coh en i cykelvagnen.

    De danska cyklarna från Krisitania är superfina. Där har du barnen i en fast vagn framför dig och den är så mycket lättare att cykla på och då ha två barn i.

    Lycka till
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    När de kan sitta själva.

    Har funderat på att skaffa en sån. Men jag vill ha en som man både kan ha bakom cykel och som hunden kan dra ibland.
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    När de kan sitta själva. Har funderat på att skaffa en sån. Men jag vill ha en som man både kan ha bakom cykel och som hunden kan dra ibland.

Liknande trådar

  1. Cykelvagn och BM
    By nillan71 in forum _1207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 11:41
  2. Cykelvagn...
    By Lurpan in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 12:44
  3. Cykelvagn?
    By Lillblomma in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 22:14
  4. cykelvagn
    By toktroll in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 20:21
  5. cykelvagn
    By Hella_75 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 07:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar