Tack för stöttning!!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Tack för stöttning!!

    Här skrivs det så mycket så det är lika bra att göra ett nytt inlägg Tack för stöttning igår när jag kände mig riktigt värdelös på det här med mat och viktminskning. Jag skall göra som du skrev, Compax, lägga det bakom mig och se framåt igen! Jag _har_ inte många kilon kvar till mål och det här skall inte få leda till en nedåtgående spiral, nej minsann!

    Tack för konstruktiva förslag Bea! Jag tror inte unnardag är någon bra grej för mig just nu. Jag tenderar att framförallt äta för mycket och det ena leder till det andra..
    Det har funkat bäst när jag har "vardagsrutiner" hela veckorna

    Sprengja, tack för uppmuntran! Nästa helg skall jag minsann bestämma över sötsuget!

    ÅJ67; du är inte alls tråkig, däremot en pragmatiker och realist! Jag vet ju också att det är planering planering planering som gäller och jag har tagit det till mig! Måndag och tisdag har gått _bra_ och nu skall det fortsätta så!

    Mrs Hyde, jag tar ditt mantra och upprepar det tyst för mig själv i alla svåra valsituationer och visst fungerar det!

    Kram kram!
  2. 1
    Tack för stöttning!! Här skrivs det så mycket så det är lika bra att göra ett nytt inlägg Tack för stöttning igår när jag kände mig riktigt värdelös på det här med mat och viktminskning. Jag skall göra som du skrev, Compax, lägga det bakom mig och se framåt igen! Jag _har_ inte många kilon kvar till mål och det här skall inte få leda till en nedåtgående spiral, nej minsann!

    Tack för konstruktiva förslag Bea! Jag tror inte unnardag är någon bra grej för mig just nu. Jag tenderar att framförallt äta för mycket och det ena leder till det andra..
    Det har funkat bäst när jag har "vardagsrutiner" hela veckorna

    Sprengja, tack för uppmuntran! Nästa helg skall jag minsann bestämma över sötsuget!

    ÅJ67; du är inte alls tråkig, däremot en pragmatiker och realist! Jag vet ju också att det är planering planering planering som gäller och jag har tagit det till mig! Måndag och tisdag har gått _bra_ och nu skall det fortsätta så!

    Mrs Hyde, jag tar ditt mantra och upprepar det tyst för mig själv i alla svåra valsituationer och visst fungerar det!

    Kram kram!
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Vad bra att vi kunde vara till hjälpKlart du kan fixa det här,heja dig!!
  4. 2
    Vad bra att vi kunde vara till hjälpKlart du kan fixa det här,heja dig!!

Liknande trådar

  1. Tack för stöttning!
    By Algot070308 in forum Klumpfot
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-19, 17:22
  2. Tack för all stöttning igår!
    By Effy in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 16:00
  3. Tack hörrni för stöttning! :D
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 18:52
  4. Råd,kramar,tips stöttning tack
    By sarahkristin in forum Änglabarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 20:10
  5. Tack för era svar och stöttning!
    By _MinimE_ in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 12:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar