Frusna män...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Frusna män...

    på 5:an igår. Kunde inte se utan att det kliade på kroppen av pinsamhet! Skäms alltid då jag ser sånt men varför blir det sååå mycket pinsammare när det är från ens hemtrakter???
    ~~~Katarina med Emma & *Elin* & Emelie ~~~

    "En helt ny karriär..."
  2. 1
    Frusna män... på 5:an igår. Kunde inte se utan att det kliade på kroppen av pinsamhet! Skäms alltid då jag ser sånt men varför blir det sååå mycket pinsammare när det är från ens hemtrakter???
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    För att du automatiskt

    är ensamt och allena helt ansvarig för allt de gör och allt de säger? Jag såg bara lite, sen gick jag och broderade på min skämskudde.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  4. 2
    För att du automatiskt är ensamt och allena helt ansvarig för allt de gör och allt de säger? Jag såg bara lite, sen gick jag och broderade på min skämskudde.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    För att det kommer för nära? Man är rädd att bli ofrivillig statist? Jag såg inte och vill inte se. Det är föööör pinsamt för mig. Däremot gillar jag Lyxfällan. Charlie är ju en snyggning om inte annat, hahaha.
  6. 3
    För att det kommer för nära? Man är rädd att bli ofrivillig statist? Jag såg inte och vill inte se. Det är föööör pinsamt för mig. Däremot gillar jag Lyxfällan. Charlie är ju en snyggning om inte annat, hahaha.

Liknande trådar

  1. Frusna kanelbullar
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 15:47
  2. Frusna vattenledningar
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 16:42
  3. Frusna män söker...
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 20:05
  4. Frusna grönsaker?
    By Mendoza in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 15:29
  5. Min frusna onsdag
    By Ikwood in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-07, 08:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar