Analsex
Sex & erotik
  1. anonymt namn
    #1

    Analsex

    Hej,
    jag måste bara fråga, kan det skada, analsex? Jag har hör att det kan tänja ut muskelaturen där bak...så är det någon som har märkt något sådant som haft analsex?
    Jag har haft det för första gången och det var så skön att jag vill igen igen men är lite orolig för ovanstående....
  2. 1
    Analsex Hej,
    jag måste bara fråga, kan det skada, analsex? Jag har hör att det kan tänja ut muskelaturen där bak...så är det någon som har märkt något sådant som haft analsex?
    Jag har haft det för första gången och det var så skön att jag vill igen igen men är lite orolig för ovanstående....
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    kör på bara

    om din kiille inte e onormalt stor eller du liten så e de inga prob..
    Nobody dies a virgin....life fucks everyone
  4. 2
    kör på bara om din kiille inte e onormalt stor eller du liten så e de inga prob..
  5. Anonym
    #3
    Ja, det sliter ut sphinxter muskeln. När du blir äldre kan du få anal inkontinens, precis som en del får urinläckage. Ganska vanlgt bland de som har just analsex.
  6. 3
    Ja, det sliter ut sphinxter muskeln. När du blir äldre kan du få anal inkontinens, precis som en del får urinläckage. Ganska vanlgt bland de som har just analsex.
  7. anonymt namn
    #4

    Troligen

    så har det en viss inverkan på kontinensen om man har analsex ofta. I det hålet är det meningen att saker ska komma ut, inte in och ut. Tror inte det spelar ngn roll om ni har analsex ngn gång i månaden men skulle avråda från oftare.
  8. 4
    Troligen så har det en viss inverkan på kontinensen om man har analsex ofta. I det hålet är det meningen att saker ska komma ut, inte in och ut. Tror inte det spelar ngn roll om ni har analsex ngn gång i månaden men skulle avråda från oftare.
  9. Anonym
    #5
    Nej, det tror jag verkligen inte på. Har du någon vetenskapliga bevis, eller statistik på att "det är ganska vanligt".???Nej, om glid används och ni tycker om det båda, så tror jag absolut inte det är någon fara!!
  10. 5
    Nej, det tror jag verkligen inte på. Har du någon vetenskapliga bevis, eller statistik på att "det är ganska vanligt".???Nej, om glid används och ni tycker om det båda, så tror jag absolut inte det är någon fara!!
  11. Erfaren
    #6

    Oerfaren amatör

    Det märks att du bara gissar vilt. I själva verket blir det TRÅNGARE ju mer man använder analen till sex. Det är som med alla muskler - träna och de växer och blir starkare. Här måste vi ta pauser på minst en månad för att just de musklerna skall få tid att slappna av och försvagas. Om man har a-sex tre dagar i rad blir det till slut så trångt att det inte går att komma in alls.
  12. 6
    Oerfaren amatör Det märks att du bara gissar vilt. I själva verket blir det TRÅNGARE ju mer man använder analen till sex. Det är som med alla muskler - träna och de växer och blir starkare. Här måste vi ta pauser på minst en månad för att just de musklerna skall få tid att slappna av och försvagas. Om man har a-sex tre dagar i rad blir det till slut så trångt att det inte går att komma in alls.
  13. Anonym
    #7
    sa hon vetenskapligt och inte alls utifrån sitt egna ogillande till analsex
  14. 7
    sa hon vetenskapligt och inte alls utifrån sitt egna ogillande till analsex
  15. anonymt namn
    #8

    Absolut inte

    Jag har haft analsex några gånger och det var en härlig upplevelse rent tekniskt men jag vill inte bli analinkontinent + en del andra orsaker till att jag ogillar det så jag väljer bort den sortens sex eftersom det finns så mycket annat som är betydligt skönare. Gör som du vill men ta konsekvenserna.
  16. 8
    Absolut inte Jag har haft analsex några gånger och det var en härlig upplevelse rent tekniskt men jag vill inte bli analinkontinent + en del andra orsaker till att jag ogillar det så jag väljer bort den sortens sex eftersom det finns så mycket annat som är betydligt skönare. Gör som du vill men ta konsekvenserna.
  17. Medlem sedan
    Mar 2008
    #9

    Är ingen expert alls, men

    jag tycker själv ganska bra om aktersex som vi kallar det. Ibland är det fantastiskt skönt och iblandär det "var är spriten, så vi kan byta hål?" Jag skulle köra på lite lagom så där två-tre gånger i månaden, även om jag också hört att det tänjer ut slutmuskeln. Människan förstör sin miljö och kropp så mycket att analinkontinens ter sig närmast oskyldigt! Det är skönt! För båda! Så där härligt förbjudet och ändå inte fullständigt livsfarligt som en del örtdroger är, t ex änglabasun och stormhatt.
    Kör på ni, du märker om du får svårt att hålla dig ...från att fortsätta. Jag tror att Erfaren har rätt, om man tränar upp rumpan är det nog bara bra.
  18. 9
    Är ingen expert alls, men jag tycker själv ganska bra om aktersex som vi kallar det. Ibland är det fantastiskt skönt och iblandär det "var är spriten, så vi kan byta hål?" Jag skulle köra på lite lagom så där två-tre gånger i månaden, även om jag också hört att det tänjer ut slutmuskeln. Människan förstör sin miljö och kropp så mycket att analinkontinens ter sig närmast oskyldigt! Det är skönt! För båda! Så där härligt förbjudet och ändå inte fullständigt livsfarligt som en del örtdroger är, t ex änglabasun och stormhatt.
    Kör på ni, du märker om du får svårt att hålla dig ...från att fortsätta. Jag tror att Erfaren har rätt, om man tränar upp rumpan är det nog bara bra.
  19. Anonym
    #10
    då borde majoriteten av homosexuella män vara analinkontinenta alltså? (finns det ordet?)
  20. 10
    då borde majoriteten av homosexuella män vara analinkontinenta alltså? (finns det ordet?)
  21. anonymt namn
    #11

    Fördom

    Det är en fördom att alla bögar tar varandra i röven jämt och ständigt. Finns bögar som inte idkar analsex ö h t.
  22. 11
    Fördom Det är en fördom att alla bögar tar varandra i röven jämt och ständigt. Finns bögar som inte idkar analsex ö h t.
  23. Medlem sedan
    Sep 2006
    #12
    skrev jag alla? du tror inte det är vanligare där än bland heterosexuella då?
  24. 12
    skrev jag alla? du tror inte det är vanligare där än bland heterosexuella då?
  25. anonymt namn
    #13

    Om du menar

    att killar vill ha nåt i rumpan är ju allmänt känt men många heterosexuella killar vågar inte leva ut den lusten tyvärr så jag tror det är mindre vanligt bland heterosexuella killar att bli påsatta i rumpan. Om du menar tjej som blir påsatt i rumpan av kille så tror jag kanske 25% av 16-80-åringar gör det medan kanske 75-85% av alla bögar i samma ålder, dock inte varje gång dom har sex, men det är en ren gissning. Vore intressant med statistik, men var?
  26. 13
    Om du menar att killar vill ha nåt i rumpan är ju allmänt känt men många heterosexuella killar vågar inte leva ut den lusten tyvärr så jag tror det är mindre vanligt bland heterosexuella killar att bli påsatta i rumpan. Om du menar tjej som blir påsatt i rumpan av kille så tror jag kanske 25% av 16-80-åringar gör det medan kanske 75-85% av alla bögar i samma ålder, dock inte varje gång dom har sex, men det är en ren gissning. Vore intressant med statistik, men var?
  27. Anonym
    #14
    precis vad jag tänkte med..

    finns ju studier som visar att man "kan" få skador av analsex men det betyder inte att det gäller alla och sålänge man njuter själv och har mkt glidmedel eller dylik så går det nog bra
  28. 14
    precis vad jag tänkte med..

    finns ju studier som visar att man "kan" få skador av analsex men det betyder inte att det gäller alla och sålänge man njuter själv och har mkt glidmedel eller dylik så går det nog bra
  29. Salander
    #15
    Skadar inte!
    Finns studier gjorda på män som älskar män. Analsex är inte en riskfaktor för inkontinens.
  30. 15
    Skadar inte!
    Finns studier gjorda på män som älskar män. Analsex är inte en riskfaktor för inkontinens.

Liknande trådar

  1. analsex.
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 15:51
  2. Analsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 11:17
  3. analsex
    By karl in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 16:20
  4. analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 21:02
  5. Analsex?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar