hårfärgning..
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2007
    #1

    hårfärgning..

    jag har så stor lust att färga mitt hår! har inte gjort det på länge nu så det behövs verkligen!
    men jag har fått höra att det går ut i bröstmjölken.. stämmer det??

    annars är allt bra här.. jag kämpar på med min mjölkfria kost, ingen höjdare men det funkar! Ludvig mår ju bättre och det är ju huvudsaken!

    han skrattar riktgit ordentligt nu och det värmer hela mej!
    alla vaknätter bara är som bortbåsta då...

    kram kram
  2. 1
    hårfärgning.. jag har så stor lust att färga mitt hår! har inte gjort det på länge nu så det behövs verkligen!
    men jag har fått höra att det går ut i bröstmjölken.. stämmer det??

    annars är allt bra här.. jag kämpar på med min mjölkfria kost, ingen höjdare men det funkar! Ludvig mår ju bättre och det är ju huvudsaken!

    han skrattar riktgit ordentligt nu och det värmer hela mej!
    alla vaknätter bara är som bortbåsta då...

    kram kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Jag färgade mitt hår både under graviditaten och sen när Tilia var ca 3 månader, vet inte hur det fysiskt skulle va möjligt att få ut hårfärg i brösten men däremot bör man inte ha bebisen i närheten när man färgar pga lukten så mitt tips är .. FÄRGA PÅ
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  4. 2
    Jag färgade mitt hår både under graviditaten och sen när Tilia var ca 3 månader, vet inte hur det fysiskt skulle va möjligt att få ut hårfärg i brösten men däremot bör man inte ha bebisen i närheten när man färgar pga lukten så mitt tips är .. FÄRGA PÅ
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #3
    tyckte väl att det lät lite underligt! hehe

    då vet jag vad jag ska göra i veckan...

    tack för svaret!
  6. 3
    tyckte väl att det lät lite underligt! hehe

    då vet jag vad jag ska göra i veckan...

    tack för svaret!
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Jag skulle inte färga.. men det är jag det får man in gifter i kroppen så går det ju onekligen ut i bröstmjölken. Och det går ju in genom huden i hårbotten... Men sen är ju jag säkert lite extra noga också och använder bara naturkosmetik och sånt. Inga mineraloljor eller kemiska medel i närheten av mig eller mitt barn tack! Så långt jag kan undvika det.

    Bor du i Stockholm finns det en ekologisk frisör som jag brukar gå till, hon färgar enbart med olika växter, helt ofarligt. www.friekosor.se Och så klipper hon mitt hår helt underbart! Behöver aldrig göra något med håret, ser alltid bra ut.
  8. 4
    Jag skulle inte färga.. men det är jag det får man in gifter i kroppen så går det ju onekligen ut i bröstmjölken. Och det går ju in genom huden i hårbotten... Men sen är ju jag säkert lite extra noga också och använder bara naturkosmetik och sånt. Inga mineraloljor eller kemiska medel i närheten av mig eller mitt barn tack! Så långt jag kan undvika det.

    Bor du i Stockholm finns det en ekologisk frisör som jag brukar gå till, hon färgar enbart med olika växter, helt ofarligt. www.friekosor.se Och så klipper hon mitt hår helt underbart! Behöver aldrig göra något med håret, ser alltid bra ut.

Liknande trådar

  1. Hårfärgning it is
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 20:50
  2. Hårfärgning?
    By Allrafinaste in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-21, 12:18
  3. Hårfärgning
    By fyrabarnsmor in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 17:00
  4. Hårfärgning
    By Mia80 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 11:48
  5. Hårfärgning
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-16, 11:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar