Hårfärgning
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Hårfärgning

    Idag färgade jag håret...skulle bli röd mahogny...det blev INGET..färgen fastnade inte...har hört att det kan bli misslyckat när man ammar o det blev de verkligen..de syns inte ett spår av nån färg
  2. 1
    Hårfärgning Idag färgade jag håret...skulle bli röd mahogny...det blev INGET..färgen fastnade inte...har hört att det kan bli misslyckat när man ammar o det blev de verkligen..de syns inte ett spår av nån färg
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Ååh jag trodde det bara gällde när man var gravid att färgen inte alltid fastnar.
    Tråkigt att det inte blev ngt.
  4. 2
    Ååh jag trodde det bara gällde när man var gravid att färgen inte alltid fastnar.
    Tråkigt att det inte blev ngt.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Vad tråkigt! jag tonade håret häromdagen...och det fastnade tack o lov
  6. 3
    Vad tråkigt! jag tonade håret häromdagen...och det fastnade tack o lov
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Trist, har hänt mig vid 2 tillfällen, men det var innan jag överhuvudtaget var gravid. Jag hade färgat och lagt slingor och haft mig så mkt att en nya färgen inte ville fastna för att håret redan var "mättat" av all färg och inte ville suga åt sig den nya! (Man ska helst inte blanda för månmga olika märken)

    Men det här med färgning kan misslyckas när man ammar (och är gravid). Min frisör sa att hon varit med om att det hänt ngn gång att färgen inte blir korrekt och att vissa nyanser har velat bli lite grönaktiga!! Så jag överlämnar glatt mig och mitt hår till min kunniga frisör istället!!
  8. 4
    Trist, har hänt mig vid 2 tillfällen, men det var innan jag överhuvudtaget var gravid. Jag hade färgat och lagt slingor och haft mig så mkt att en nya färgen inte ville fastna för att håret redan var "mättat" av all färg och inte ville suga åt sig den nya! (Man ska helst inte blanda för månmga olika märken)

    Men det här med färgning kan misslyckas när man ammar (och är gravid). Min frisör sa att hon varit med om att det hänt ngn gång att färgen inte blir korrekt och att vissa nyanser har velat bli lite grönaktiga!! Så jag överlämnar glatt mig och mitt hår till min kunniga frisör istället!!
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    jag får väl prova igen när jag slutat amma
  10. 5
    jag får väl prova igen när jag slutat amma
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    va bra
  12. 6
    va bra
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7
    har inte färgat mitt på över ett år så de kan ju inte va därför heller..men men..de kostade ju bara70 spänn...värre om jag hade gått till frissan..men då hade man kanske fått pengarna tillbaka
  14. 7
    har inte färgat mitt på över ett år så de kan ju inte va därför heller..men men..de kostade ju bara70 spänn...värre om jag hade gått till frissan..men då hade man kanske fått pengarna tillbaka
  15. Medlem sedan
    Apr 2008
    #8
    Tråkigt att färgen inte fastnade! Jag färgar också håret men är för feg att göra det själv så jag får betala dyrt till frisören istället.
  16. 8
    Tråkigt att färgen inte fastnade! Jag färgar också håret men är för feg att göra det själv så jag får betala dyrt till frisören istället.

Liknande trådar

  1. Hårfärgning it is
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 20:50
  2. Hårfärgning?
    By Allrafinaste in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-21, 12:18
  3. hårfärgning..
    By LuddesMamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 13:44
  4. Hårfärgning
    By Mia80 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 11:48
  5. Hårfärgning
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-16, 11:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar