Groen, jag måste bara flytta fram
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Groen, jag måste bara flytta fram

    frågan jag ställt längre ner. Dina barn dricker inte alkohol och det delvis pga ditt starka inflytande enligt dig själv. Ditt ena barn dricker inte alkohol pga politiska skäl, men vad de skälen egentligen innebär har du absolut ingen aning om? Du har noll koll vad gäller detta. Själv tycker jag det viktigaste är att prata med sina barn om allt som är viktigt. Alkohol är uppenbarligen otroligt viktigt för dig, så hur kan det komma sig att du inte ens vet "detaljerna" som du uttrycker det när det gäller dina egna barn, men att du har så starka åsikter om andras barn? Prata är viktigare än allt annat enligt mig. Ingen anklagelse, bara nyfiken.
  2. 1
    Groen, jag måste bara flytta fram frågan jag ställt längre ner. Dina barn dricker inte alkohol och det delvis pga ditt starka inflytande enligt dig själv. Ditt ena barn dricker inte alkohol pga politiska skäl, men vad de skälen egentligen innebär har du absolut ingen aning om? Du har noll koll vad gäller detta. Själv tycker jag det viktigaste är att prata med sina barn om allt som är viktigt. Alkohol är uppenbarligen otroligt viktigt för dig, så hur kan det komma sig att du inte ens vet "detaljerna" som du uttrycker det när det gäller dina egna barn, men att du har så starka åsikter om andras barn? Prata är viktigare än allt annat enligt mig. Ingen anklagelse, bara nyfiken.
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Min dotter fyller 21 på fredag, är gift och bor i en annan stad. Jag har inte örnkoll på alla hennes ställningstaganden, men är glad att hon inte dricker.
  4. 2
    Min dotter fyller 21 på fredag, är gift och bor i en annan stad. Jag har inte örnkoll på alla hennes ställningstaganden, men är glad att hon inte dricker.
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Örnkoll behöver man inte ha, bara lite koll. Speciellt om man är så snabb att vilja ha koll på andras barn. Men vi är alla olika.
  6. 3
    Örnkoll behöver man inte ha, bara lite koll. Speciellt om man är så snabb att vilja ha koll på andras barn. Men vi är alla olika.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4
    Hon är inget barn.
  8. 4
    Hon är inget barn.
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5

    Han jobbar ju med barn

    som jag läst mig till, så det är väl inte så konstigt att han talar som han gör
  10. 5
    Han jobbar ju med barn som jag läst mig till, så det är väl inte så konstigt att han talar som han gör

Liknande trådar

  1. fick flytta fram mig...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 19:40
  2. fick flytta fram mig...
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-14, 23:10
  3. Måste bara flytta upp: I-landsproblem,
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 20:45
  4. Flytta fram kyl- frys
    By **Chamomilla** in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 08:37
  5. Groen, känner att jag måste
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 10:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar