Hur börjar jag träna igen?
Träning
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Hur börjar jag träna igen?

    I morgon tar jag sista dosen penicillin och sen har jag bestämt att min sjukdomsperiod som började vid påsk är över. Visst kan man bestämma sånt? Hur börjar jag träna efter ett så långt träningsuppehåll? Jag antar att det är lite väl häftigt att börja med mitt älskade bodypump-pass redan på måndag morgon? Min kollega saknar mig som träningspartner på de passen men jag kanske får nöja mig lite x-trainer och några maskiner i gymet på måndag?

    På onsdag är det dags för vårruset men jag nöjer mig med att "wogga" igenom det i år, om jag kan hålla igen när det väl blir "tävling", men 5 km skall väl inte vara någon fara om jag joggar heller bara jag fixar det konditionsmässigt.
  2. 1
    Hur börjar jag träna igen? I morgon tar jag sista dosen penicillin och sen har jag bestämt att min sjukdomsperiod som började vid påsk är över. Visst kan man bestämma sånt? Hur börjar jag träna efter ett så långt träningsuppehåll? Jag antar att det är lite väl häftigt att börja med mitt älskade bodypump-pass redan på måndag morgon? Min kollega saknar mig som träningspartner på de passen men jag kanske får nöja mig lite x-trainer och några maskiner i gymet på måndag?

    På onsdag är det dags för vårruset men jag nöjer mig med att "wogga" igenom det i år, om jag kan hålla igen när det väl blir "tävling", men 5 km skall väl inte vara någon fara om jag joggar heller bara jag fixar det konditionsmässigt.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Jag skulle nog kunnat tänka mig att köra Pump, men ta av rejält på vikterna i sådana fall. Lycka till!
  4. 2
    Jag skulle nog kunnat tänka mig att köra Pump, men ta av rejält på vikterna i sådana fall. Lycka till!

Liknande trådar

  1. träna igen..
    By viret in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 10:10
  2. När träna igen?
    By Träskvatten in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 19:50
  3. Börjar träna i veckan...
    By mrs_smith in forum Träning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 18:59
  4. När träna igen?
    By Maria in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 20:06
  5. på måndag börjar jag träna F&S
    By Anniz82 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 09:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar