Värdering
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Värdering

    Hej!
    Nån här inne som vet hur mycket en mäklare tar för att värdera en bostadsrättlägenhet? (förhoppningsvis uppåt dårå ) I runda slängar..... Har en lägenhet som vi ska rusta upp och det skulle vara såå bra om den blev lite högre värderad efter renovering så man slipper topplån.
  2. 1
    Värdering Hej!
    Nån här inne som vet hur mycket en mäklare tar för att värdera en bostadsrättlägenhet? (förhoppningsvis uppåt dårå ) I runda slängar..... Har en lägenhet som vi ska rusta upp och det skulle vara såå bra om den blev lite högre värderad efter renovering så man slipper topplån.
  3. Medlem sedan
    Apr 1998
    #2
    Vi betalade 1875:- för att Länshem värderade vårat hus. Skandiamäklarna ville ha 2500:- vilket de flesta mäklarfirmorna också ville ha..
  4. 2
    Vi betalade 1875:- för att Länshem värderade vårat hus. Skandiamäklarna ville ha 2500:- vilket de flesta mäklarfirmorna också ville ha..
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Det va exakta siffror må jag säga Undra om det kostar mindre att värdera en lägenhet om man jämför med hus, menar hus måste ju ta längre tid att gå igenom... Tack för svaret då har jag ett litet hum iaf!
  6. 3
    Det va exakta siffror må jag säga Undra om det kostar mindre att värdera en lägenhet om man jämför med hus, menar hus måste ju ta längre tid att gå igenom... Tack för svaret då har jag ett litet hum iaf!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Vi betalade ingenting då vår bank-kvinna skickade dit deras egen mäklare (dåtida föreningssparbanken)
  8. 4
    Vi betalade ingenting då vår bank-kvinna skickade dit deras egen mäklare (dåtida föreningssparbanken)
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Vi har gjort det två gånger. (villa)
    1000 kr/gång.. 2 år sen sist om jag minns rätt.
    sista gången fick vi igen pengarna av banken (sbab)
  10. 5
    Vi har gjort det två gånger. (villa)
    1000 kr/gång.. 2 år sen sist om jag minns rätt.
    sista gången fick vi igen pengarna av banken (sbab)

Liknande trådar

  1. Missnöjd med Hus värdering!!
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 14:44
  2. Värdering
    By tiamia in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 16:11
  3. Värdering?
    By Undrande in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 09:24
  4. Värdering...
    By Li in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 08:29
  5. Värdering och lån
    By Anonym nu in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 17:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar