Bröstmjölk eller Renässans?
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Bröstmjölk eller Renässans?

    Vad är bäst för liten snorig näsa? Har en liten herre här hemma med snor i näsan och slem i munnen. En kompis rekommenderade Renässans och en bröstmjölk. Nån med fler tips eller som vill lägga en röst på nån av ovanstående?
    // Pippimamma
    med lill-Pippi (11 feb-05) och lillebror (11 april -08)
  2. 1
    Bröstmjölk eller Renässans? Vad är bäst för liten snorig näsa? Har en liten herre här hemma med snor i näsan och slem i munnen. En kompis rekommenderade Renässans och en bröstmjölk. Nån med fler tips eller som vill lägga en röst på nån av ovanstående?
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    röstar på bröstmjölk! och renässans. En tom renässanspipett är nämligen grymt bra att suga upp bröstmjölk med om du mjölkat ur. Så typ varannan gång. Ibland när S släpper tutten och mjölken sprutar så siktar jag i hans näsa Han har typ vart snorig hela sitt liv...

    /M
  4. 2
    röstar på bröstmjölk! och renässans. En tom renässanspipett är nämligen grymt bra att suga upp bröstmjölk med om du mjölkat ur. Så typ varannan gång. Ibland när S släpper tutten och mjölken sprutar så siktar jag i hans näsa Han har typ vart snorig hela sitt liv...

    /M
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Tycker

    också bröstmjölk är toppen. Så naturligt som det går och har en läkande effekt. Bara att passa på att sikta när man ammar...
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  6. 3
    Tycker också bröstmjölk är toppen. Så naturligt som det går och har en läkande effekt. Bara att passa på att sikta när man ammar...
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Aaah, vad smart att återanvända pipetten! Försökte träffa lillemans näsborre när jag mjölkade ur men stackarn fick en stråle i pannan.
    // Pippimamma
    med lill-Pippi (11 feb-05) och lillebror (11 april -08)
  8. 4
    Aaah, vad smart att återanvända pipetten! Försökte träffa lillemans näsborre när jag mjölkade ur men stackarn fick en stråle i pannan.

Liknande trådar

  1. Renässans Pollen
    By Raisa_S in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-13, 08:48
  2. Renässans näsdroppar
    By Susanne Bf 2 juni in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 13:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar