Flytta fram Skansen-träffen!
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Flytta fram Skansen-träffen!

    Som sagt... jag röstar för att flytta fram Skansen besöket minst en, kanske två veckor så att vi (förhoppningsvis) får bättre tur med vädret och alla som vill kan följa med. Personligen har jag inte alls nån lust att traska runt på Skansen om det ska vara samma väder som det var idag. Var ute 2 timmar i piss-rusket idag, det var mer än nog!

    Verkar som det var ok för dom flesta att vi flyttade fram det lite grann, men vilket nytt datum ska vi satsa på. Alla kan väl ok:a här inne så man ser att det är ok för alla att flytta på det, så ingen dyker upp och står där utanför Skansen själv på fredag....

    Kram på er i höst-vädret (för så kändes det verkligen idag!!)
  2. 1
    Flytta fram Skansen-träffen! Som sagt... jag röstar för att flytta fram Skansen besöket minst en, kanske två veckor så att vi (förhoppningsvis) får bättre tur med vädret och alla som vill kan följa med. Personligen har jag inte alls nån lust att traska runt på Skansen om det ska vara samma väder som det var idag. Var ute 2 timmar i piss-rusket idag, det var mer än nog!

    Verkar som det var ok för dom flesta att vi flyttade fram det lite grann, men vilket nytt datum ska vi satsa på. Alla kan väl ok:a här inne så man ser att det är ok för alla att flytta på det, så ingen dyker upp och står där utanför Skansen själv på fredag....

    Kram på er i höst-vädret (för så kändes det verkligen idag!!)
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    ok säger jag
  4. 2
    ok säger jag
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Ville bara kommentera vädret för här är det 17 grader varmt i skuggan och solen skiner. Det blåser lite men det är varma vindar.
  6. 3
    Ville bara kommentera vädret för här är det 17 grader varmt i skuggan och solen skiner. Det blåser lite men det är varma vindar.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Okej för mig!
  8. 4
    Okej för mig!
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    OK för mig med!
  10. 5
    OK för mig med!
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    ok!
  12. 6
    ok!
  13. Medlem sedan
    Oct 2000
    #7
    Ok här oxå... Håller med om vädret, riktigt kyligt ute, vart tog sommarvärmen vägen?
  14. 7
    Ok här oxå... Håller med om vädret, riktigt kyligt ute, vart tog sommarvärmen vägen?
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Jag vill oxå följa med....
    Är egentligen i november barn även om lill-tösen hade alldeles för bråttom och kom 13 oktober.

    Nåja, ser att ni ska till Skansen och vill gärna förlja med om det går för sig. Mitt förslag på datum är den 30 maj. Har en son som fyller 7 år den 23 maj så det vore kul för honom att kunna följa med också.

    Kram sotlugg
  16. 8
    Jag vill oxå följa med....
    Är egentligen i november barn även om lill-tösen hade alldeles för bråttom och kom 13 oktober.

    Nåja, ser att ni ska till Skansen och vill gärna förlja med om det går för sig. Mitt förslag på datum är den 30 maj. Har en son som fyller 7 år den 23 maj så det vore kul för honom att kunna följa med också.

    Kram sotlugg
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9
    Verkar ju vara ok för alla. Vilken ny dag ska vi satsa på då? En eller två veckor fram?

    Jag själv röstar nog på fredag om 2 veckor, störst chans att vädret hunnit slå om då
  18. 9
    Verkar ju vara ok för alla. Vilken ny dag ska vi satsa på då? En eller två veckor fram?

    Jag själv röstar nog på fredag om 2 veckor, störst chans att vädret hunnit slå om då
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10
    Superkul, klart ni ska med!
  20. 10
    Superkul, klart ni ska med!
  21. Medlem sedan
    Oct 2000
    #11
    Ja, jag tycker oxå den 30:e blir bra, som du säger så borde det ju vara lite varmare då Ska iof på tjejmiddag em/kvällen, efter det ska vi ut så jag kommer nog vara lagom trött då men det får gå
  22. 11
    Ja, jag tycker oxå den 30:e blir bra, som du säger så borde det ju vara lite varmare då Ska iof på tjejmiddag em/kvällen, efter det ska vi ut så jag kommer nog vara lagom trött då men det får gå

Liknande trådar

  1. fick flytta fram mig...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 19:40
  2. fick flytta fram mig...
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-14, 23:10
  3. Flytta fram kyl- frys
    By **Chamomilla** in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 08:37
  4. flyttar fram träffen
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 22:20
  5. Ska vi flytta fram fikat i Kista?
    By -Solrosen- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 06:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar