Inget röntgensvar än.....
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    Inget röntgensvar än.....

    Hej!

    Jag var o röntgade sköldkörteln för snart fyra veckor sen och än har jag inte fått ngt svar. Jag har ringt dit ett antal ggr, senast idag. Läkaren har inte tittat på det än.
    Vad ska jag göra?!? Jag vill ha svar nu!
    Kram
  2. 1
    Inget röntgensvar än..... Hej!

    Jag var o röntgade sköldkörteln för snart fyra veckor sen och än har jag inte fått ngt svar. Jag har ringt dit ett antal ggr, senast idag. Läkaren har inte tittat på det än.
    Vad ska jag göra?!? Jag vill ha svar nu!
    Kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Sådär var det när jag gjorde magnetröntgen för några år sedan och då lugnade en sköterska mig med att var det ngt fel ellr farligt så skulle de hört av sig på en gång.
    Men jag förstår, man vill ju veta!
  4. 2
    Sådär var det när jag gjorde magnetröntgen för några år sedan och då lugnade en sköterska mig med att var det ngt fel ellr farligt så skulle de hört av sig på en gång.
    Men jag förstår, man vill ju veta!
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    jag fick reda på mitt resultat från scintigrafin direkt efteråt så jag fattar inte varför det tar sån tid för dig. tog ju bara nån minut för läkarn att titta på röntgenbilderna, vilket sjukhus är det?? är de drabbade av strejken då?? hoppas du slipper vänta nån längre tid.

    kramis
  6. 3
    jag fick reda på mitt resultat från scintigrafin direkt efteråt så jag fattar inte varför det tar sån tid för dig. tog ju bara nån minut för läkarn att titta på röntgenbilderna, vilket sjukhus är det?? är de drabbade av strejken då?? hoppas du slipper vänta nån längre tid.

    kramis
  7. Medlem sedan
    Jul 2006
    #4
    Hej!

    Det är Kristianstad sjukhus. De har inte varit berörda av strejken utan det handlar om att de inte har ngn doktor som kan titta på det. De lovade skicka iväg det till ngn som kunde kolla på det. Men det var inte skickat idag i alla fall. De hade skrivet att jag skulle få reda på det så snabbt så möjligt nu i och med att det dragit iväg på tiden. Men det verkar inte hända så mkt....

    Jag vill ju bara få ett besked. Dels för att veta om där är ngt eller för att boka en ny tid hos "min" doktor för att gå vidare med ngn ny undersökning.
    Ngt är det som inte stämmer....

    Kram på er alla!
  8. 4
    Hej!

    Det är Kristianstad sjukhus. De har inte varit berörda av strejken utan det handlar om att de inte har ngn doktor som kan titta på det. De lovade skicka iväg det till ngn som kunde kolla på det. Men det var inte skickat idag i alla fall. De hade skrivet att jag skulle få reda på det så snabbt så möjligt nu i och med att det dragit iväg på tiden. Men det verkar inte hända så mkt....

    Jag vill ju bara få ett besked. Dels för att veta om där är ngt eller för att boka en ny tid hos "min" doktor för att gå vidare med ngn ny undersökning.
    Ngt är det som inte stämmer....

    Kram på er alla!
  9. Från Ksd
    #5
    Hoppas du har en bra läkare i Ksd. Min läkare på Rodeon är helt hopplös måste jag säga. NADA respons eller reaktioner.
    Jag letar efter en privat endokrinolog i trakterna men jag har inte hittat ngn. Kanske du vet ngn bra?
  10. 5
    Hoppas du har en bra läkare i Ksd. Min läkare på Rodeon är helt hopplös måste jag säga. NADA respons eller reaktioner.
    Jag letar efter en privat endokrinolog i trakterna men jag har inte hittat ngn. Kanske du vet ngn bra?

Liknande trådar

  1. Inget slutdatum - inget blir gjort...
    By _Maa_ in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-09, 09:54
  2. Hjälp med röntgensvar
    By värre in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 19:20
  3. Röntgensvar!
    By Susans in forum Gravidsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-15, 23:52
  4. Jag tjatar, men inget röntgensvar än....
    By sudoku in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-02, 19:30
  5. Röntgensvar...
    By avataria in forum Kropp & hälsa
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 13:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar