Det var jag som fråga om propp i handen
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Det var jag som fråga om propp i handen

    Inte meningen att va anonym men jag hade en annan dator och mindes inte mitt lösenord.

    Jag har skrivit här massor av gånger eftersom man får så himla bra svar av er gulliga och trevliga människor här inne. Därför gör jag det igen =)

    Jag är så himla orolig... Till saken hör ju att jag äter Sertralin Hexal mot panikångest och hypokondri så att jag är orolig av mig är ingen nyhet. Äter Waran mot en DVT i benet och nu den senaste tiden har jag bara blitt mer och mer orolig.... Är livrädd att få en stroke (hjärnblödning) å så nu detta med handen (blodkärl som brast ??) Ångest varje dag... yr, orolig, glömsk (korttidsminnet är mycket sämre) panikkänslor, molande värk i mitt "propp-ben", ofta huvudvärk m.m. m.m. m.m. Och som pricken över i:et då detta med min hand som inte gjorde saken bättre =(

    Vad gör jag ? Ringa VC är ju bortkastat... och nån läkare på sjukhuset har jag ingen kontakt med. Väntar på att bli kallad på nån uppföljning av proppen nu när det gått 6 mån, men ingen har hört av sig. Jag mår inge vidare...så vad har ni för tips tro ?

    Kram från mig, och tack för att ni orka läsa ända hit
    <3 Mamma till världens 3 vackraste barn <3

    Läs om vårat liv på http://eliassonfamily.blogg.se
  2. 1
    Det var jag som fråga om propp i handen Inte meningen att va anonym men jag hade en annan dator och mindes inte mitt lösenord.

    Jag har skrivit här massor av gånger eftersom man får så himla bra svar av er gulliga och trevliga människor här inne. Därför gör jag det igen =)

    Jag är så himla orolig... Till saken hör ju att jag äter Sertralin Hexal mot panikångest och hypokondri så att jag är orolig av mig är ingen nyhet. Äter Waran mot en DVT i benet och nu den senaste tiden har jag bara blitt mer och mer orolig.... Är livrädd att få en stroke (hjärnblödning) å så nu detta med handen (blodkärl som brast ??) Ångest varje dag... yr, orolig, glömsk (korttidsminnet är mycket sämre) panikkänslor, molande värk i mitt "propp-ben", ofta huvudvärk m.m. m.m. m.m. Och som pricken över i:et då detta med min hand som inte gjorde saken bättre =(

    Vad gör jag ? Ringa VC är ju bortkastat... och nån läkare på sjukhuset har jag ingen kontakt med. Väntar på att bli kallad på nån uppföljning av proppen nu när det gått 6 mån, men ingen har hört av sig. Jag mår inge vidare...så vad har ni för tips tro ?

    Kram från mig, och tack för att ni orka läsa ända hit
  3. lilla syster..
    #2
    Hej gumman! jag förstår om det är superjobbigt...du har ju fått vara med om en del..men nu så tror jag faktiskt bara att det är en helt ofarlig liten blödning som du har fått! så där kan jag också få ibland...utan att äta waran
    De andra symtomen som du beskriver låter mera som stressrelaterade? är det mera än vanligt just nu?
    Men just i ditt fall...med en besvärlig DVT som har haft ett långt förlopp så skulle jag inte chansa,utan ringa till sjukhuset och be om att få komma på återbesök redan nu! stå på dig gumman! kram
  4. 2
    Hej gumman! jag förstår om det är superjobbigt...du har ju fått vara med om en del..men nu så tror jag faktiskt bara att det är en helt ofarlig liten blödning som du har fått! så där kan jag också få ibland...utan att äta waran
    De andra symtomen som du beskriver låter mera som stressrelaterade? är det mera än vanligt just nu?
    Men just i ditt fall...med en besvärlig DVT som har haft ett långt förlopp så skulle jag inte chansa,utan ringa till sjukhuset och be om att få komma på återbesök redan nu! stå på dig gumman! kram

Liknande trådar

  1. dum fråga här!(viftar med handen, hjälp)
    By längtar efter 3:an in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-05, 08:33
  2. En fråga om propp...
    By MissyMK in forum _0806 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-14, 10:38
  3. Propp i handen ?????? HJÄLP
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 20:44
  4. Fråga om propp
    By Mamzing in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 18:09
  5. Propp
    By 5 söner in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-21, 13:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar