Liposinol
Vikt
  1. Behöver gå ner lite
    #1

    Liposinol

    Hej,

    Har någon erfarenhet av Liposinol? Fungerar det? Jag skulle bara behöva gå ner 4-5 kg, men det är svårt eftersom jag äter mycket godis mm på kvällarna. Speciellt kvällarna är svåra, kan ej somna hungrig.
  2. 1
    Liposinol Hej,

    Har någon erfarenhet av Liposinol? Fungerar det? Jag skulle bara behöva gå ner 4-5 kg, men det är svårt eftersom jag äter mycket godis mm på kvällarna. Speciellt kvällarna är svåra, kan ej somna hungrig.
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Jag vet inget om Liposinol men jag tror att du ska skippa godiset och heller äta något annat på kvällen. Ät riktig och bra mat i stället för godis - så slipper du att lägga dej hungrig.
  4. 2
    Jag vet inget om Liposinol men jag tror att du ska skippa godiset och heller äta något annat på kvällen. Ät riktig och bra mat i stället för godis - så slipper du att lägga dej hungrig.
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Har ingen erfarenhet om det du skriver om däremot har jag stor erfarenhet av godis på kvällen Mitt tips är helt enkelt att bestämma sig.Jag äter just nu inget godis alls för att jag har så lätt att överätaÄt bra måltider under dagen och en bra nyttig macka,smoothie eller en fruktsallad på kvällen då kommer du att gå ner i vikt och du slipper lägga dig hungrig
    Lycka till!!
  6. 3
    Har ingen erfarenhet om det du skriver om däremot har jag stor erfarenhet av godis på kvällen Mitt tips är helt enkelt att bestämma sig.Jag äter just nu inget godis alls för att jag har så lätt att överätaÄt bra måltider under dagen och en bra nyttig macka,smoothie eller en fruktsallad på kvällen då kommer du att gå ner i vikt och du slipper lägga dig hungrig
    Lycka till!!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Men om problemet är att du äter godis på kvällarna, hur skulle då en medicin kunna hjälpa dig? Rent logiskt låter det då som om du istället borde slänga bort godiset. Det finns ju inte bara två val: äta godis eller vara hungrig. Själv äter jag middag runt 18, och vid 21-tiden käkar jag fruktsallad och en knäckemacka. Vad sägs om det?
  8. 4
    Men om problemet är att du äter godis på kvällarna, hur skulle då en medicin kunna hjälpa dig? Rent logiskt låter det då som om du istället borde slänga bort godiset. Det finns ju inte bara två val: äta godis eller vara hungrig. Själv äter jag middag runt 18, och vid 21-tiden käkar jag fruktsallad och en knäckemacka. Vad sägs om det?

Liknande trådar

  1. Liposinol...
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2020-11-07, 09:29
  2. Liposinol
    By anonymt namn in forum Träning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 13:14
  3. Liposinol...
    By Sofia 72 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 15:43
  4. Liposinol för viktnedgång köpte jag
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 09:26
  5. Liposinol
    By Fritta in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 11:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar