Tankarna maler
Föräldraskap - kristen
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Tankarna maler

    varför varför varför tog Gud våran son till himlen?? Sorgen blir ju inte lättare precis... Runt menstider oxå.. Saknaden är stor. Avis på alla som lyckas, känner mig misslyckad då. Ser i tidningen när nån lyckas speciellt söner... Då kommer varför igen... Varför dom och inte vi???
    Deppig.. För bagateller man möter på stan ibland... Gravida magar och barnvagnar och livet som familj.... Mamma när ska vi åka är det ingen som frågar... Det får jag leva med hela livet nu... Hur skulle det blivit? Efter fyra år av försök varför tog Gud honom då.. blä.. När vi lyckades spontant tom... Jag blir så arg...
    Det blir iaf bara lite bättre när jag har ägglossning och sen får gå ohc hoppas ända till mens... Var bara tvungen att skriva av mig lite.. kram.
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    Tankarna maler varför varför varför tog Gud våran son till himlen?? Sorgen blir ju inte lättare precis... Runt menstider oxå.. Saknaden är stor. Avis på alla som lyckas, känner mig misslyckad då. Ser i tidningen när nån lyckas speciellt söner... Då kommer varför igen... Varför dom och inte vi???
    Deppig.. För bagateller man möter på stan ibland... Gravida magar och barnvagnar och livet som familj.... Mamma när ska vi åka är det ingen som frågar... Det får jag leva med hela livet nu... Hur skulle det blivit? Efter fyra år av försök varför tog Gud honom då.. blä.. När vi lyckades spontant tom... Jag blir så arg...
    Det blir iaf bara lite bättre när jag har ägglossning och sen får gå ohc hoppas ända till mens... Var bara tvungen att skriva av mig lite.. kram.
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Hej myzoxe ! Det måste vara en av de mest smärtsamma upplevelser man kan vara med om som du varit... Själv har jag bara varit med om ett tidigt missfall och det var jättejobbigt, så jag kan få en bild av hur det är för dig. Men i allt det svåra finns också Gud, när det är som värst finns Han där även om vi inte alltid ser och känner det. Jag tänker på och ber för dig !
    Kram K.
  4. 2
    Hej myzoxe ! Det måste vara en av de mest smärtsamma upplevelser man kan vara med om som du varit... Själv har jag bara varit med om ett tidigt missfall och det var jättejobbigt, så jag kan få en bild av hur det är för dig. Men i allt det svåra finns också Gud, när det är som värst finns Han där även om vi inte alltid ser och känner det. Jag tänker på och ber för dig !
    Kram K.
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Kram! *imt*
  6. 3
    Kram! *imt*
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    Vet inte vad jag hade varit utan Gud iaf... Man måste bli påmind om det ibland... Ser lite ljus ibland, trivs på jobbet med kompisarna där be gärna om att jag får riktig lön oxå så småning om. Nu får jag iaf semester och då ska jag NJUTA!!! i fyra veckor.. Skönt att slippa söka jobb och jobba på sommarn. Jag har haft en trevlig dag med maken i gbg och sen hälsade vi på hos hans farfar... Nu e jag helt slut.. LÅng utedag... Lite solbränd och skönt på armarna. (ingen mens än iaf).... Trodde hela tiden den skulle komma idag... Ska bli skönt att lägga sig nu och koppla av. Tack för dina böner... De värmer och hjälper när man är i nöd. Många kramar från A.
  8. 4
    Vet inte vad jag hade varit utan Gud iaf... Man måste bli påmind om det ibland... Ser lite ljus ibland, trivs på jobbet med kompisarna där be gärna om att jag får riktig lön oxå så småning om. Nu får jag iaf semester och då ska jag NJUTA!!! i fyra veckor.. Skönt att slippa söka jobb och jobba på sommarn. Jag har haft en trevlig dag med maken i gbg och sen hälsade vi på hos hans farfar... Nu e jag helt slut.. LÅng utedag... Lite solbränd och skönt på armarna. (ingen mens än iaf).... Trodde hela tiden den skulle komma idag... Ska bli skönt att lägga sig nu och koppla av. Tack för dina böner... De värmer och hjälper när man är i nöd. Många kramar från A.
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5
    Megakram till dig. Det är svårt att hitta mening med sånt här, men jag ber verkligen att det ska ordna till sig för dig och att du får bli gravid igen. Du kommer bli en fantastisk mamma med all kärlek du har att ösa. Jag tänker på dig!!!
  10. 5
    Megakram till dig. Det är svårt att hitta mening med sånt här, men jag ber verkligen att det ska ordna till sig för dig och att du får bli gravid igen. Du kommer bli en fantastisk mamma med all kärlek du har att ösa. Jag tänker på dig!!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2003
    #6
    *kramar*'imt'
  12. 6
    *kramar*'imt'

Liknande trådar

  1. Tvättmaskinen maler
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 18:07
  2. Tankarna far... Vad kan det va
    By Kuben1 in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 19:33
  3. 4:an i tankarna
    By anonymt namn in forum Många barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 15:20
  4. Dom där tankarna
    By starlet1 in forum Änglabarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-02, 20:12
  5. Jaha...så maler det på i huvudet på en...*suck*
    By A-H *gråter* in forum Abort
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 18:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar