Solskyddströja med lång ärm?
Småbarn
  1. Elisa1
    #1

    Solskyddströja med lång ärm?

    Någon som har sett solskyddskläder med lång ärm i strl 86/92, förutom på PoP?

    Gärna web och rea?

    Tusen tack,
    Elisa
  2. 1
    Solskyddströja med lång ärm? Någon som har sett solskyddskläder med lång ärm i strl 86/92, förutom på PoP?

    Gärna web och rea?

    Tusen tack,
    Elisa
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    vi har från

    sunmate men deras sida vekar ha lagt av just nu...

    Aussies finest har jag varit sugen på länge men har aldrig lyckats få tag i några...
  4. 2
    vi har från sunmate men deras sida vekar ha lagt av just nu...

    Aussies finest har jag varit sugen på länge men har aldrig lyckats få tag i några...
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Jag googlade och hittade den här affären:
    http://www.sunblock.se/

    Har aldrig köpt solskyddskläder till mina barn så jag vet inte hur de är i kvalité eller hur priserna är. Ser väldigt dyrt ut men, som sagt, har ingen större vana av saken.
  6. 3
    Jag googlade och hittade den här affären:
    http://www.sunblock.se/

    Har aldrig köpt solskyddskläder till mina barn så jag vet inte hur de är i kvalité eller hur priserna är. Ser väldigt dyrt ut men, som sagt, har ingen större vana av saken.
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    Google, igen, här är en fungerande adress till sunmate och de har långärmade solskyddströjor. Rea verkar det inte vara, tyvärr.
    http://www.sunmate.se/butik/
  8. 4
    Google, igen, här är en fungerande adress till sunmate och de har långärmade solskyddströjor. Rea verkar det inte vara, tyvärr.
    http://www.sunmate.se/butik/
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Vi har sunblock och är mycket nöjda med dem. Kan säga att Lovis långärmade hon hade förra året ser fortfarande istortsett ny ut (den låg på dagis så den är använd varje dag halva sommaren). Det är väl kanske fördelen jag ser att de ser fina ut länge och de går att ha länge också, Nora fick ju på sig Lovis kortärmade i 86/92 förra sommaren då hon normalt hade 104 i kläder
  10. 5
    Vi har sunblock och är mycket nöjda med dem. Kan säga att Lovis långärmade hon hade förra året ser fortfarande istortsett ny ut (den låg på dagis så den är använd varje dag halva sommaren). Det är väl kanske fördelen jag ser att de ser fina ut länge och de går att ha länge också, Nora fick ju på sig Lovis kortärmade i 86/92 förra sommaren då hon normalt hade 104 i kläder
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6
    Jag har provat en mängd olika och har tyckt att alla var ok, men så när jag tvättade upp en drös med solkläder häromdagen noterade jag att de som hållit sig allra bäst är radicool skins, de är som nya trots att de använts massor under snart 3 år, tyget är litet tjockare (fast inte så att det blir oskönt -de är inte på något sätt stela, mina barn väljer alltid dessa set först) och de har SPF 100 Vi har dock köpt våra i Australien men när jag googlade på märket nu kom det upp flera sajter bla i England, fast någon rea såg jag inte... men jag slår absolut ett slag för dessa, de finns med både lång och kort ärm, både tvådelat och hela overaller.
  12. 6
    Jag har provat en mängd olika och har tyckt att alla var ok, men så när jag tvättade upp en drös med solkläder häromdagen noterade jag att de som hållit sig allra bäst är radicool skins, de är som nya trots att de använts massor under snart 3 år, tyget är litet tjockare (fast inte så att det blir oskönt -de är inte på något sätt stela, mina barn väljer alltid dessa set först) och de har SPF 100 Vi har dock köpt våra i Australien men när jag googlade på märket nu kom det upp flera sajter bla i England, fast någon rea såg jag inte... men jag slår absolut ett slag för dessa, de finns med både lång och kort ärm, både tvådelat och hela overaller.

Liknande trådar

  1. lång-lång-lång promenad...
    By eiraeira in forum Träning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-10, 11:21
  2. lång-lång-lång promenad...
    By eiraeira in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-05, 21:08
  3. Tips på solskyddströja
    By Pansen in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-02, 12:08
  4. Hur lång tid
    By ulrica in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 16:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar