cykelvagn
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    cykelvagn

    har en cykelvagn där fästet man fäster i cykelramen är som en gripklo man skruvar fast. Finns ju även den varianten att man skruvar fast en del i navet o den lossar/hakar man på vagnen med en sprinter typ om jag fattat det rätt.

    Tror ni man kan köpa enbart en såns stång o byta fäste tror ni? Nån som gjort så? Är så fruktansvärt besviken på nuvarande fästet då gummit som ska suga fast i metallen är heöt söndertrasat o vagnen rasar av lite titt som tätt om jag inte skruvar åt var 500 meter typ =(
    Där uppe lyser små stjärnor, här nere lyser jag!

    http://kycklingar.blogspot.com/
  2. 1
    cykelvagn har en cykelvagn där fästet man fäster i cykelramen är som en gripklo man skruvar fast. Finns ju även den varianten att man skruvar fast en del i navet o den lossar/hakar man på vagnen med en sprinter typ om jag fattat det rätt.

    Tror ni man kan köpa enbart en såns stång o byta fäste tror ni? Nån som gjort så? Är så fruktansvärt besviken på nuvarande fästet då gummit som ska suga fast i metallen är heöt söndertrasat o vagnen rasar av lite titt som tätt om jag inte skruvar åt var 500 meter typ =(
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2

    Kanske kan

    vara värt att kolla på biltema? Deras fäste är en sån där man skruvar fast en grej i navet och sen sätter fast pinnen med en liten spärr.
    /Lotta med Oskar -01, Vilmer -03 & Max -06
  4. 2
    Kanske kan vara värt att kolla på biltema? Deras fäste är en sån där man skruvar fast en grej i navet och sen sätter fast pinnen med en liten spärr.

Liknande trådar

  1. Cykelvagn och BM
    By nillan71 in forum _1207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 11:41
  2. Cykelvagn...
    By Lurpan in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 12:44
  3. Cykelvagn?
    By Lillblomma in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 22:14
  4. Cykelvagn ?
    By Quintuz in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 11:34
  5. cykelvagn
    By Hella_75 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 07:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar