Små vita prickar?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Små vita prickar?

    Jaha, IM imorgon, och jag har haft som mensvärks-molande i en veckas tid. Lite tidigt för att vara mensvärk kanske, men jag är ändå måttligt förväntansfull. Känns lixom enklast så, att inte ta ut en massa i förskott och sedan bli besviken.

    Det som skiljer den här gången från de nio tidigare försöken är att jag har fått små vita prickar i vårtgårdarna... :-? Liksom små fettprickar eller hormonplitor precis under huden.
    Är det ett grav.tecken så att jag kanske kan börja hoppas ändå?
  2. 1
    Små vita prickar? Jaha, IM imorgon, och jag har haft som mensvärks-molande i en veckas tid. Lite tidigt för att vara mensvärk kanske, men jag är ändå måttligt förväntansfull. Känns lixom enklast så, att inte ta ut en massa i förskott och sedan bli besviken.

    Det som skiljer den här gången från de nio tidigare försöken är att jag har fått små vita prickar i vårtgårdarna... :-? Liksom små fettprickar eller hormonplitor precis under huden.
    Är det ett grav.tecken så att jag kanske kan börja hoppas ändå?
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2

    Det kan det nog..

    Det kan det mycket väl vara. Det har ju säkert med samma sak att göra som att en del känner sig fuktiga på bröstvårtorna och vårtgårdarna...

    Att du inte har haft detta symtom tidigare tyder ju också på det!
  4. 2
    Det kan det nog.. Det kan det mycket väl vara. Det har ju säkert med samma sak att göra som att en del känner sig fuktiga på bröstvårtorna och vårtgårdarna...

    Att du inte har haft detta symtom tidigare tyder ju också på det!

Liknande trådar

  1. Vita prickar
    By Anonym in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-11, 20:20
  2. Röd/vita prickar...
    By Carolina157 in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-14, 20:11
  3. Vita prickar..?
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-09, 11:48
  4. vita prickar i halsen
    By 71an in forum Barnsjukdomar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 19:28
  5. Vita prickar i munnen
    By Chyenne in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 13:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar