sittvagn, scooter, brio race, brio sitty
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    sittvagn, scooter, brio race, brio sitty

    har en graco mosaic nu, men tänkte köpe en begagnad större sittvagn utan små hjul, vill kunna köra på alla underlag, det går inte med denna.
    Har kollat på alla ovan nämnda, vilken hade ni valt, vilken är mest prisvärd?
    Kanske någon som äger en och har synpunkter?
    eller förslag på andra`?
  2. 1
    sittvagn, scooter, brio race, brio sitty har en graco mosaic nu, men tänkte köpe en begagnad större sittvagn utan små hjul, vill kunna köra på alla underlag, det går inte med denna.
    Har kollat på alla ovan nämnda, vilken hade ni valt, vilken är mest prisvärd?
    Kanske någon som äger en och har synpunkter?
    eller förslag på andra`?
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Jag har en race o är nöjd med den, men nu letar jag vagn med helt liggläge vilket inte racen har. Annars en smidig vagn.
  4. 2
    Jag har en race o är nöjd med den, men nu letar jag vagn med helt liggläge vilket inte racen har. Annars en smidig vagn.
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    ungefär hur är viloläget på racen? mer eller mindre än hälften av fullt liggläge?
  6. 3
    ungefär hur är viloläget på racen? mer eller mindre än hälften av fullt liggläge?
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    lit mindre än 45 grader skulle jag säga. Jag skaffade den när min stora tjej var 1 ganska precis o då tyckte både hon o jag om den, lillasyster är nu 9mån o hon gillar den inte riktigt, hon kan inte somna iden eftersom hon kan se så mycket...
  8. 4
    lit mindre än 45 grader skulle jag säga. Jag skaffade den när min stora tjej var 1 ganska precis o då tyckte både hon o jag om den, lillasyster är nu 9mån o hon gillar den inte riktigt, hon kan inte somna iden eftersom hon kan se så mycket...
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5
    Jag röstar på Scootern av dem du räknade upp. Snygg, smidig, ombonad och med nästan fullt liggläge. Enda nackdelen är att den har så liten varukorg, men det har ju alla sulkys utom shoppingvagnar.
  10. 5
    Jag röstar på Scootern av dem du räknade upp. Snygg, smidig, ombonad och med nästan fullt liggläge. Enda nackdelen är att den har så liten varukorg, men det har ju alla sulkys utom shoppingvagnar.

Liknande trådar

  1. Brio sitty/race
    By Sofia_N in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-02-15, 22:15
  2. Brio sitty/race?
    By Empa in forum Bebissnack
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 11:46
  3. Brio sitty el Race?
    By Karro75 in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 07:49
  4. Brio Race /Sitty
    By lia29 in forum Bebissnack
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 09:57
  5. sitty-race (brio)
    By thessan76 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 08:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar