Man ska INTE flirta på gymmet
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Man ska INTE flirta på gymmet

    jag är tacksam om man inte ens försöker. Där vill jag _träna_ men det är en lustig liten man där..så fort han hinner så tar han maskinerna bredvid mig och försöker dra igång en diskussion. Ibland parkerar han sig strax framför så jag ska se honom ordentligt och då måste jag gå därifrån..

    Han sätter på sig "jagbehöverminsannintetränamen gördetändåsåniskafåsenågotvack ert" minen och näsan i vädret så går han lååångsamt på gåbandet... medan han tittar sig i spegeln och man riktigt ser hur han njuter av utsikten.. och jag har allvarliga bekymmer med att hålla mig för skratt..

    Jag vill vara ifred men är för väluppfostrad för att fräsa ifrån... så hur gör man??? Goda råd någon?
    Bara måste...... allt....
  2. 1
    Man ska INTE flirta på gymmet jag är tacksam om man inte ens försöker. Där vill jag _träna_ men det är en lustig liten man där..så fort han hinner så tar han maskinerna bredvid mig och försöker dra igång en diskussion. Ibland parkerar han sig strax framför så jag ska se honom ordentligt och då måste jag gå därifrån..

    Han sätter på sig "jagbehöverminsannintetränamen gördetändåsåniskafåsenågotvack ert" minen och näsan i vädret så går han lååångsamt på gåbandet... medan han tittar sig i spegeln och man riktigt ser hur han njuter av utsikten.. och jag har allvarliga bekymmer med att hålla mig för skratt..

    Jag vill vara ifred men är för väluppfostrad för att fräsa ifrån... så hur gör man??? Goda råd någon?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Du får väl knalla fram och slicka honom lite i örat och säga "Hej, jag heter Mats, vill du se vilket bra jobb läkarna gjort med min lilla apparat?"
  4. 2
    Du får väl knalla fram och slicka honom lite i örat och säga "Hej, jag heter Mats, vill du se vilket bra jobb läkarna gjort med min lilla apparat?"
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    HAHA!! det där drabbade mig också förrut när jag tränade på gym!! de där självälskande varelserna ploppar gärna upp just på gym
    Tyvärr så "krävdes" det att jag tog med en kompis att träna med...då vågade inte "min lilla skummis" sig fram längre
  6. 3
    HAHA!! det där drabbade mig också förrut när jag tränade på gym!! de där självälskande varelserna ploppar gärna upp just på gym
    Tyvärr så "krävdes" det att jag tog med en kompis att träna med...då vågade inte "min lilla skummis" sig fram längre
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    *s* kan riktigt se typen framför mig.
    Enda tipsen jag har är antingen köra m mp3 i lurarna hela tiden och inte ens se åt hans håll, det andra är att högljutt kommentera någon annan på gymmet, typ "wow vilken snygging han är" o då
    kolla in någon som absolut inte är lik han.
    Nej äsch, svårt sånt där.....
  8. 4
    *s* kan riktigt se typen framför mig.
    Enda tipsen jag har är antingen köra m mp3 i lurarna hela tiden och inte ens se åt hans håll, det andra är att högljutt kommentera någon annan på gymmet, typ "wow vilken snygging han är" o då
    kolla in någon som absolut inte är lik han.
    Nej äsch, svårt sånt där.....
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5

    *asg*

    men vad händer om han gillar DET också... då lär jag aldrig bli av med honom. Hm.. kan jag skicka honom i paket till dig då?
    Bara måste...... allt....
  10. 5
    *asg* men vad händer om han gillar DET också... då lär jag aldrig bli av med honom. Hm.. kan jag skicka honom i paket till dig då?
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    *asg* den var ju bäst
  12. 6
    *asg* den var ju bäst
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7

    Han dyker upp då med *muttrar*

    enda skillnaden är att jag kan manövrera kompisen emellan...
    Bara måste...... allt....
  14. 7
    Han dyker upp då med *muttrar* enda skillnaden är att jag kan manövrera kompisen emellan...
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Hehe, ja man vet ju aldrig...

    Ja, skicka hit honom i så fall, han lär inte träffa mig på gymmet i alla fall, jag lovar
  16. 8
    Hehe, ja man vet ju aldrig...

    Ja, skicka hit honom i så fall, han lär inte träffa mig på gymmet i alla fall, jag lovar
  17. Medlem sedan
    Jun 2007
    #9

    Han ser ut som seriefiguren

    Lilla Fridolf... så jag begriper inte riktigt egot... men han verkar se sig som guds gåva åt... jajustdet ja... mig
    Bara måste...... allt....
  18. 9
    Han ser ut som seriefiguren Lilla Fridolf... så jag begriper inte riktigt egot... men han verkar se sig som guds gåva åt... jajustdet ja... mig
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10

    *antecknar*

    Mica önskar kontakt... maila över nr så delar jag ut det
    Bara måste...... allt....
  20. 10
    *antecknar* Mica önskar kontakt... maila över nr så delar jag ut det
  21. Medlem sedan
    Jun 2007
    #11
    Ajaj...då har du ett riktigt "fan"
  22. 11
    Ajaj...då har du ett riktigt "fan"
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    Jag kanske kan följa med på gymmet och vara sådär lite lagom dryg och enerverande på honom.

    -"Vad heter duuuu"?
    -"Vad gör du"?
    -"Hur gör man på den maskinen"?
    -"Har du några barn?"
    -"Vad är det för röd böld du har på hakan?"
    -"Vet du om att din snopp syns genom shortsen?"
    -"Varför har du så håriga ben?"

    Jag kan också ställa mig utanför gymmet och stirra in på honom...brukade göra det på en restaurang då jag var yngre, det fungerar jättebra, folk tappar bort sig helt.
  24. 12
    Jag kanske kan följa med på gymmet och vara sådär lite lagom dryg och enerverande på honom.

    -"Vad heter duuuu"?
    -"Vad gör du"?
    -"Hur gör man på den maskinen"?
    -"Har du några barn?"
    -"Vad är det för röd böld du har på hakan?"
    -"Vet du om att din snopp syns genom shortsen?"
    -"Varför har du så håriga ben?"

    Jag kan också ställa mig utanför gymmet och stirra in på honom...brukade göra det på en restaurang då jag var yngre, det fungerar jättebra, folk tappar bort sig helt.
  25. Medlem sedan
    Jun 2007
    #13

    Hehe den varianten kan kanske

    fungera... undrar om jag blir utkastad från gymmet av bara farten
    Bara måste...... allt....
  26. 13
    Hehe den varianten kan kanske fungera... undrar om jag blir utkastad från gymmet av bara farten
  27. Medlem sedan
    Oct 2007
    #14

    Va gulligt!

    Han är ju kär! *s*

    Men stora hörlurar och svarta solglasögon, när du tränar. Kanske en t-shirt "get off" eller nått.
    Och så vänder vi på bladet.
    ♫ ♪ ♪ ... Never ending story ... ♪ ♫♪ ♪♪♫
  28. 14
    Va gulligt! Han är ju kär! *s*

    Men stora hörlurar och svarta solglasögon, när du tränar. Kanske en t-shirt "get off" eller nått.
  29. Medlem sedan
    Jun 2007
    #15

    Det vore gulligt om han vore

    femton... solglasögon, ny t-shirt, hörlurar *antecknar*
    Bara måste...... allt....
  30. 15
    Det vore gulligt om han vore femton... solglasögon, ny t-shirt, hörlurar *antecknar*
  31. Medlem sedan
    Oct 2000
    #16

    låt bli att hålla dig för skra

    tt
    Tror det är bästa medicinen

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  32. 16
    låt bli att hålla dig för skra tt
    Tror det är bästa medicinen
  33. Medlem sedan
    Apr 2000
    #17
    Är du säker? Att han flirtar alltså. Han kan ju vara en som bara söker kontakt.

    Fast det är ju nästan samma sak, om man inte vill....
    Själv har jag inte hittat någon lösning. Leker lomhörd, lyssnar på musik, upptagen av annat. Må låta elakt. Men jag vill inte såra killen.

    Jag ligger väldigt nära för att fräsa nu.
  34. 17
    Är du säker? Att han flirtar alltså. Han kan ju vara en som bara söker kontakt.

    Fast det är ju nästan samma sak, om man inte vill....
    Själv har jag inte hittat någon lösning. Leker lomhörd, lyssnar på musik, upptagen av annat. Må låta elakt. Men jag vill inte såra killen.

    Jag ligger väldigt nära för att fräsa nu.

Liknande trådar

  1. Stanna på gymmet eller inte
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 15:18
  2. Stanna på gymmet eller inte
    By "Es mamma" in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 10:14
  3. Det barnvänliga gymmet.. var inte så
    By marib in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-07-03, 23:40
  4. Kan inte "flirta"
    By Fislisa in forum Pappasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 09:48
  5. Inte bra på gymmet
    By camilla_73 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 20:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar