Såld på
Bilsnack
  1. Ny bil
    #1

    Såld på

    Peugeot 307 kombi har jag blivit. Efter att ha kört en gammal stor volvokombi så har jag blivit rätt trött på den. Vill ha en lite mindre kombi och vi var å kollade på en idag och vi provkörde. Nu är det att vi har 3 kidz på 2, 6 & 8 år så de måste ju få plats, men jag vill ha.
    Är vi helt ute å cyklar eller ska vi köra på en sån?
    Vi vill inte ha någon stor minibuss.

    Jag vill gärna ha en diesel. Är 307:an en bra dieselbil?
  2. 1
    Såld på Peugeot 307 kombi har jag blivit. Efter att ha kört en gammal stor volvokombi så har jag blivit rätt trött på den. Vill ha en lite mindre kombi och vi var å kollade på en idag och vi provkörde. Nu är det att vi har 3 kidz på 2, 6 & 8 år så de måste ju få plats, men jag vill ha.
    Är vi helt ute å cyklar eller ska vi köra på en sån?
    Vi vill inte ha någon stor minibuss.

    Jag vill gärna ha en diesel. Är 307:an en bra dieselbil?
  3. Kurt med roboten
    #2
    peugeot har alltid tillverkat bra dieslar, frågan är om det finns någon tillverkare av personbilsdieslar förutom mercedes möjligtvis som har större erfarenhet, jag skulle inte vara rädd för peugeot dieslar om jag var som du.
    svenska politikers klåfingrighet däremot har du all anledning att tveka inför, om miljöpartiet kommer tillbaka i regeringsställning om 2 år så kan du kallt räkna med att vilkoren för dieslar ändras igen.
  4. 2
    peugeot har alltid tillverkat bra dieslar, frågan är om det finns någon tillverkare av personbilsdieslar förutom mercedes möjligtvis som har större erfarenhet, jag skulle inte vara rädd för peugeot dieslar om jag var som du.
    svenska politikers klåfingrighet däremot har du all anledning att tveka inför, om miljöpartiet kommer tillbaka i regeringsställning om 2 år så kan du kallt räkna med att vilkoren för dieslar ändras igen.
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Dåligt betyg

    Peugeot 307 brukar få dåligt betyg i den ägarenkäter som Motormännens riksförbund skickar ut till ägare av ett år gamla bilar. Denna modell har i flera år hamnat sist och näst sist i denna typ av enkät. D.v.s ägarna har varit mycket missnöjda med sina bilar p.g.a kvalitetsbrister
  6. 3
    Dåligt betyg Peugeot 307 brukar få dåligt betyg i den ägarenkäter som Motormännens riksförbund skickar ut till ägare av ett år gamla bilar. Denna modell har i flera år hamnat sist och näst sist i denna typ av enkät. D.v.s ägarna har varit mycket missnöjda med sina bilar p.g.a kvalitetsbrister

Liknande trådar

  1. Såld!
    By Miss_Piggy in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 12:11
  2. Nu är den SÅLD...
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 08:55
  3. SÅLD..........................
    By Ulrik@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-03, 18:40
  4. Nu är den såld!
    By AnnaH m Agnes & Anton in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 09:54
  5. Jag är såld!
    By lulu in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 22:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar