Toyota Corolla Verso?
Bilsnack
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Toyota Corolla Verso?

    Nån som har nåt att säga om den? Vi har tre barn och vill gärna ha plats för flera då och då. Men corollan ser ju så himla liten ut, går det verkligen att sitta bak i den...?
  2. 1
    Toyota Corolla Verso? Nån som har nåt att säga om den? Vi har tre barn och vill gärna ha plats för flera då och då. Men corollan ser ju så himla liten ut, går det verkligen att sitta bak i den...?
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Vi har fyra barn (7, 5, 3, 1) och _aälskar_ den! Vi har bilat över fr London till Sverige med den. Stoppade den mesta packningen i takboxen, barnvagen längst bak bredvid "snacksgeneralen". TV-skrämarna i stolsitsarna är perfekta för långresor och det faktum att den nte är enorm gör att den funkar i en stad med _smala_ gator och små parkeringsrutor. Det är busenkelt att fälla sätena upp och ned efter behov och den är skön att köra.
    Rekommenderar den absolut,
  4. 2
    Vi har fyra barn (7, 5, 3, 1) och _aälskar_ den! Vi har bilat över fr London till Sverige med den. Stoppade den mesta packningen i takboxen, barnvagen längst bak bredvid "snacksgeneralen". TV-skrämarna i stolsitsarna är perfekta för långresor och det faktum att den nte är enorm gör att den funkar i en stad med _smala_ gator och små parkeringsrutor. Det är busenkelt att fälla sätena upp och ned efter behov och den är skön att köra.
    Rekommenderar den absolut,
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Jag hade bilen som hyrbil i april och var helt begeistrad (har skrivit om det tidigare här) över bilen som var utrustad med dieselmotor. Enda felet var just att bagageutrymmet var i minsta laget. Den tredje sätesraden provade jag inte ens, men den kändes också helt onödig med tanke på det lilla bagageutrymmet.
  6. 3
    Jag hade bilen som hyrbil i april och var helt begeistrad (har skrivit om det tidigare här) över bilen som var utrustad med dieselmotor. Enda felet var just att bagageutrymmet var i minsta laget. Den tredje sätesraden provade jag inte ens, men den kändes också helt onödig med tanke på det lilla bagageutrymmet.

Liknande trådar

  1. Toyota corolla verso?
    By .Flingan in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-26, 07:26
  2. Toyota Avensis vs Toyota corolla Verso?
    By Skatt 3 in forum Många barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 20:41
  3. Corolla Verso
    By lotusmaya in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 19:19
  4. Toyota corolla verso
    By Moonbeam in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 13:22
  5. Corolla Verso -02
    By qamilla in forum Bilsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 10:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar