Begagnad kombi?
Bilsnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Begagnad kombi?

    Hej, vi ska köpa en begagnad kombi och min fråga är förståss vad vi ska kika efter när det gäller en begagnad kombi i den billigare prisklassen 25.000-35.000 kr.

    Har tittat runt en del o volvo verkar sjunkit i pris som tex. 855:an. men är de för lite pengar för bil sas?

    Vad bör vi tänka poå när det gäller billiga begagnade Kombi bilar?

    Tacksam för svar då detta billetande gör mig gråhårig
  2. 1
    Begagnad kombi? Hej, vi ska köpa en begagnad kombi och min fråga är förståss vad vi ska kika efter när det gäller en begagnad kombi i den billigare prisklassen 25.000-35.000 kr.

    Har tittat runt en del o volvo verkar sjunkit i pris som tex. 855:an. men är de för lite pengar för bil sas?

    Vad bör vi tänka poå när det gäller billiga begagnade Kombi bilar?

    Tacksam för svar då detta billetande gör mig gråhårig
  3. scenic-ägare
    #2
    Kanske en Renault Scenic, man får en hyfsat ny bil för dom pengarna. Jag har haft en Scenic (98:a) i 5 år som jag har varit väldigt nöjd med.
  4. 2
    Kanske en Renault Scenic, man får en hyfsat ny bil för dom pengarna. Jag har haft en Scenic (98:a) i 5 år som jag har varit väldigt nöjd med.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    ford mondeo eller focus beroende på hur stor kombi ni vill ha.vi 'är inne på tredje mondeon och är jätte nöjd mycket bil för pengarna.
  6. 3
    ford mondeo eller focus beroende på hur stor kombi ni vill ha.vi 'är inne på tredje mondeon och är jätte nöjd mycket bil för pengarna.
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Är inne på samma linje och med inne på tredje mondeon och trots bilmek som man är, har ingen av dessa krävt mer service/strulat än vilken annan bil som helst,,, så visst beroende på storlek så är någon av dessa modeller klart att rekommendera. :-)
  8. 4
    Är inne på samma linje och med inne på tredje mondeon och trots bilmek som man är, har ingen av dessa krävt mer service/strulat än vilken annan bil som helst,,, så visst beroende på storlek så är någon av dessa modeller klart att rekommendera. :-)
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    Tja för 35000

    kan du i alla fall få en rätt vettig 855:a.
    Vi sålde vår för ett tag sen för den summan och de hade inte ett fel och inte en rostfläck. Det var en 97:a.
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  10. 5
    Tja för 35000 kan du i alla fall få en rätt vettig 855:a.
    Vi sålde vår för ett tag sen för den summan och de hade inte ett fel och inte en rostfläck. Det var en 97:a.
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    nissan primera?

    nissan är för oss driftssäkra bilar med bra pris på skatt och försäkring, sällan verkstadsbesök och vid ev såna hyfsade priser på reservdelar

    lycka till!
  12. 6
    nissan primera?

    nissan är för oss driftssäkra bilar med bra pris på skatt och försäkring, sällan verkstadsbesök och vid ev såna hyfsade priser på reservdelar

    lycka till!

Liknande trådar

  1. Kombi?
    By mamma till D & A in forum Bilsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 20:42
  2. säg en kombi
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 09:52
  3. EL duo kombi
    By Alli-Mac in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 11:45
  4. Begagnad Ford Mondeo kombi
    By AnneF med 3 busar in forum Bilsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 09:14
  5. kombi el duo?
    By @ida in forum _0706 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar