Lillebror hemma
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Lillebror hemma

    steg av planet stolt som en tupp. Han hade hunnit skaffa tre bâstisar varav en äldre dam.
    Han var làng och snygg och solbränd. När vi väntade pà flygplatsen hann storebror ringa 8 gànger för att kolla om han kommit fram.
  2. 1
    Lillebror hemma steg av planet stolt som en tupp. Han hade hunnit skaffa tre bâstisar varav en äldre dam.
    Han var làng och snygg och solbränd. När vi väntade pà flygplatsen hann storebror ringa 8 gànger för att kolla om han kommit fram.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Härligt att ha honom hemma! Klart att han var stolt, store killen.
    Stackars storebror som oroar sig så. Hoppas att han kan andas ut nu när lillebror är hemma välbehållen.
  4. 2
    Härligt att ha honom hemma! Klart att han var stolt, store killen.
    Stackars storebror som oroar sig så. Hoppas att han kan andas ut nu när lillebror är hemma välbehållen.
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    Skönt att ha lillebror

    hemma igen! Och vilken tur att du kände igen honom. Vår mellankille flög ensam för första gången nu i början av sommaren, då han åkte på två veckors grönbete upp till mor- och farföräldrarna och kusinerna där. Han är ju tolv nu och har vuxit ganska rejält under det senaste halvåret. Men den påföljden att min pappa, som skulle hämta honom från flyget inte kände igen honom! Mellankillen hade på sig en tuff bandana plus keps och gick bredvid en ung och snygg flygvärdinna. Den killen kunde inte morfar koppla ihop med nåt av sina barnbarn. Så mellankillen fick gå fram till min pappa och säga till flygvärdinnan (som eskorterade honom) att det här är min morfar som ska hämta mig. Flygvärdinnan tyckte säkert att det var en virrig morfar...

    Vad duktig er kille var som klarade av flygresan så galant! Jag känner lite igen oron från storebrors sida. Vår mellankille känner också ganska stort ansvar för sin lillebror. Men knappast skulle han ringa åtta gånger.
  6. 3
    Skönt att ha lillebror hemma igen! Och vilken tur att du kände igen honom. Vår mellankille flög ensam för första gången nu i början av sommaren, då han åkte på två veckors grönbete upp till mor- och farföräldrarna och kusinerna där. Han är ju tolv nu och har vuxit ganska rejält under det senaste halvåret. Men den påföljden att min pappa, som skulle hämta honom från flyget inte kände igen honom! Mellankillen hade på sig en tuff bandana plus keps och gick bredvid en ung och snygg flygvärdinna. Den killen kunde inte morfar koppla ihop med nåt av sina barnbarn. Så mellankillen fick gå fram till min pappa och säga till flygvärdinnan (som eskorterade honom) att det här är min morfar som ska hämta mig. Flygvärdinnan tyckte säkert att det var en virrig morfar...

    Vad duktig er kille var som klarade av flygresan så galant! Jag känner lite igen oron från storebrors sida. Vår mellankille känner också ganska stort ansvar för sin lillebror. Men knappast skulle han ringa åtta gånger.
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4
    Ni är för söta hela familjen!
  8. 4
    Ni är för söta hela familjen!
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5
    Ha ha ha... Det är helt sanslöst hur underhållande två pojkar man aldrig träffat kan vara! Duktig lillebror!
  10. 5
    Ha ha ha... Det är helt sanslöst hur underhållande två pojkar man aldrig träffat kan vara! Duktig lillebror!
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    *asg*
  12. 6
    *asg*
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    Så fint! tycker som alltid att du borde ta och samla ihop alla dina inlägg här ifrån och använda som material till en bok!!!
  14. 7
    Så fint! tycker som alltid att du borde ta och samla ihop alla dina inlägg här ifrån och använda som material till en bok!!!

Liknande trådar

  1. Lillebror är hemma!
    By maija73 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 17:58
  2. Lillebror hemma
    By Mia & Evelina in forum _0807 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-19, 10:25
  3. Hemma med lillebror!
    By mucksan in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 09:28
  4. Hemma med lillebror
    By aviga ellen in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 19:12
  5. Hemma med lillebror
    By aviga ellen in forum _0705 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 16:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar