min som o hans snopp
_0510 Oktoberbarn
  1. anonymt namn
    #1

    min som o hans snopp

    Han är så stolt redan nu, han har så småningom slutar med blöja men ganska ofta tar han av sig blöjan och sägar att snoppen blivit stor, eller när han rör mycket på den i badkaret blr stor, är det normallt , kommer inte i håg om hans storbror varit med om sånt ngn, hjälp
  2. 1
    min som o hans snopp Han är så stolt redan nu, han har så småningom slutar med blöja men ganska ofta tar han av sig blöjan och sägar att snoppen blivit stor, eller när han rör mycket på den i badkaret blr stor, är det normallt , kommer inte i håg om hans storbror varit med om sånt ngn, hjälp
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Jag tror att det är helt normalt. Min äldre pojke var precis sån i alla fall, och vi betraktade det aldrig som konstigt. Lillebror har inte riktigt hittat snoppen på samma sätt än. Men det gör inget. Tids nog så... Dessutom underlättar det när man har gäster eller umgås med andra. Umgänget blir liksom lite konstigt, eller vad man ska säga, när man har ett barn som är väldigt fixerat vid en viss kroppsdel.
  4. 2
    Jag tror att det är helt normalt. Min äldre pojke var precis sån i alla fall, och vi betraktade det aldrig som konstigt. Lillebror har inte riktigt hittat snoppen på samma sätt än. Men det gör inget. Tids nog så... Dessutom underlättar det när man har gäster eller umgås med andra. Umgänget blir liksom lite konstigt, eller vad man ska säga, när man har ett barn som är väldigt fixerat vid en viss kroppsdel.
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3
    Magnus går utan blöja och verkar vara väl medveten om att den går att leka med. Vi säger till honom att det är helt ok att göra det, men att det är något man gör inne på sitt eget rum och inte ute i vardagsrummet/köket/matplatsen. Jag har hört från andra föräldrar också, så det verkar vara något de kan börja med från ca 2 års ålder.
  6. 3
    Magnus går utan blöja och verkar vara väl medveten om att den går att leka med. Vi säger till honom att det är helt ok att göra det, men att det är något man gör inne på sitt eget rum och inte ute i vardagsrummet/köket/matplatsen. Jag har hört från andra föräldrar också, så det verkar vara något de kan börja med från ca 2 års ålder.

Liknande trådar

  1. Hans val - hans problem?
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 21:09
  2. Pontus och hans snopp
    By ~Ida~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 07:28
  3. en med snopp!!
    By housewife in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-10-20, 10:35
  4. En med snopp!!!
    By juana in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 18:15
  5. snopp
    By Psykot af Akuten in forum Sex & erotik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 10:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar