Brännande känsla i fingertopparna?
_0811 Novemberbarn
  1. Linda bf. 30 okt.
    #1

    Brännande känsla i fingertopparna?

    Under ca en månadstid har jag vid 3 tillfällen haft "brännande fingertoppar". Från halva fingret har det kännts som eld i fingrarna. De har suttit i i flera timmar. Jag har ju fyra killar redan men har aldrig känt så här förut. Nån som vet om det är normalt och vad det beror på. Och om jag kan göra nåt åt det. Det är inte stickningar jag känner.
    Hoppas ni har det bra i värmen.
    Linda
  2. 1
    Brännande känsla i fingertopparna? Under ca en månadstid har jag vid 3 tillfällen haft "brännande fingertoppar". Från halva fingret har det kännts som eld i fingrarna. De har suttit i i flera timmar. Jag har ju fyra killar redan men har aldrig känt så här förut. Nån som vet om det är normalt och vad det beror på. Och om jag kan göra nåt åt det. Det är inte stickningar jag känner.
    Hoppas ni har det bra i värmen.
    Linda
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Kan nog vara ngn form av karpaltunnelsyndrom, men jag vet inte något mer om det. Försök googla på nätet eller ring din bm.
  4. 2
    Kan nog vara ngn form av karpaltunnelsyndrom, men jag vet inte något mer om det. Försök googla på nätet eller ring din bm.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Tycker också som fjella, det låter som karpaltunnelsyndrom. Kolla med din bm, som sagt!
  6. 3
    Tycker också som fjella, det låter som karpaltunnelsyndrom. Kolla med din bm, som sagt!
  7. Linda bf. 30 okt.
    #4
    Tack fjella och Dina KL! Jag läste om karpaltunnelsymptom och det verkar stämma. Och det är vanligt hos gravida efter 6 månaden och då jag är i 26 fulla i morrn så är jag ju det. Jättesnällt av er att svara!
  8. 4
    Tack fjella och Dina KL! Jag läste om karpaltunnelsymptom och det verkar stämma. Och det är vanligt hos gravida efter 6 månaden och då jag är i 26 fulla i morrn så är jag ju det. Jättesnällt av er att svara!
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    det har jag också känt och jag är i vecka 22...
  10. 5
    det har jag också känt och jag är i vecka 22...

Liknande trådar

  1. Brännande känsla i huden?
    By PetuniaII in forum _1206 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-03-26, 10:20
  2. Konstig brännande känsla
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 20:29
  3. Brännande känsla...
    By anspencer in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 13:07
  4. Brännande känsla i benet!
    By DaniellaB in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 11:36
  5. brännande, svidande, tung känsla
    By Anna in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 16:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar