Jag köpte en falukorv en dag, la in den i frysen samma dag. En annan dag tog jag fram den och gjorde korv stroganoff, frös in resterna direkt efter maten. Nu ska vi äta den till middag men det blir över. Kan vi äta den till lunch imorgon, eller har den gjort sitt?
Tacksam för snabbt svar
1
Frysa korv stroganoff? Jag köpte en falukorv en dag, la in den i frysen samma dag. En annan dag tog jag fram den och gjorde korv stroganoff, frös in resterna direkt efter maten. Nu ska vi äta den till middag men det blir över. Kan vi äta den till lunch imorgon, eller har den gjort sitt?
en upptining av hel korv en tillagning på plats. In i frysen. Ut för upptining / värming idag. Samt 2a imorgon. Ja jag skulle äta den imorgon men inte efter det.
6
Nej 2a bara en upptining av hel korv en tillagning på plats. In i frysen. Ut för upptining / värming idag. Samt 2a imorgon. Ja jag skulle äta den imorgon men inte efter det.
Äh, självklart kan du käka den till lunch i morgon. Vi äter allt som smakar och luktar som det ska och vi har aldrig blivut dåliga hemma, McDonalds däremot... Yäck!
10
Äh, självklart kan du käka den till lunch i morgon. Vi äter allt som smakar och luktar som det ska och vi har aldrig blivut dåliga hemma, McDonalds däremot... Yäck!
Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.
Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.