Paypal
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Paypal

    Är det någon somtidigare använt sig av betalsajten Paypal? Är den pålitlig?
  2. 1
    Paypal Är det någon somtidigare använt sig av betalsajten Paypal? Är den pålitlig?
  3. jennypea
    #2
    Paypal är jättebra, jag har använt dem i strax över 5 år nu i samband med Ebay-köp. Jag litar fullständigt på dem.
  4. 2
    Paypal är jättebra, jag har använt dem i strax över 5 år nu i samband med Ebay-köp. Jag litar fullständigt på dem.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    Parkerar mig här, kan inte säga annat
    Dessutom ingår det ofta en sorts försäkring när man betalar via Paypal så att man får pengarna tillbaka om paketet inte kommer fram. Det gillar jag (som återigen har ett paket på vift inom den svenska posten ).
  6. 3
    Parkerar mig här, kan inte säga annat
    Dessutom ingår det ofta en sorts försäkring när man betalar via Paypal så att man får pengarna tillbaka om paketet inte kommer fram. Det gillar jag (som återigen har ett paket på vift inom den svenska posten ).
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Tack för svaret! Jag är lite feg att använda VISA på nätet. Nu har jag hittat ett spel som jag jagat efter i flera år och måste bara ha det :-)
  8. 4
    Tack för svaret! Jag är lite feg att använda VISA på nätet. Nu har jag hittat ett spel som jag jagat efter i flera år och måste bara ha det :-)
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Den där försäkringen, kostar den extra?
  10. 5
    Den där försäkringen, kostar den extra?
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Har du Swedbanks internetbank kan du skapa ett e-kort, ett tillfälligt elektroniskt kort där man sätter köpgräns och giltighetsdatum. Kanonbra.
  12. 6
    Har du Swedbanks internetbank kan du skapa ett e-kort, ett tillfälligt elektroniskt kort där man sätter köpgräns och giltighetsdatum. Kanonbra.

Liknande trådar

  1. Paypal?
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-19, 17:33
  2. PayPal
    By Vinterblomman in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 16:05
  3. Paypal?
    By Paypal? in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 17:51
  4. PayPal
    By amaria78 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 19:53
  5. PayPal
    By Anonym in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-05, 12:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar