Long time no see...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Long time no see...

    Hej hopp alla goda vänner!!! Har ni saknat mig??
    Min vikt har hållt sig både stilla och gått en liten bit ner...jag har iaf inte gått upp kan jag glatt medela. Vägde mig idag och då låg jag på 73,6 så jag är på väg neråt som sagt.
    Hade tänkt att i samband med att vardagen har börjat sätta in på allvar idag att man skulle ha börjat träna lite MEN så har halsen börjat småkrångla... Då kan man ju inte springa iväg till gymmet eller till joggingspåret, eller vad säger ni?? Jag har känt av mandlarna till och från i ca 1 vecka nu...vågar man??

    Kram på er
    Lev livet, låt inte livet leva dig
    http://livnjutaren.blogspot.com/
  2. 1
    Long time no see... Hej hopp alla goda vänner!!! Har ni saknat mig??
    Min vikt har hållt sig både stilla och gått en liten bit ner...jag har iaf inte gått upp kan jag glatt medela. Vägde mig idag och då låg jag på 73,6 så jag är på väg neråt som sagt.
    Hade tänkt att i samband med att vardagen har börjat sätta in på allvar idag att man skulle ha börjat träna lite MEN så har halsen börjat småkrångla... Då kan man ju inte springa iväg till gymmet eller till joggingspåret, eller vad säger ni?? Jag har känt av mandlarna till och från i ca 1 vecka nu...vågar man??

    Kram på er
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Hej och välkommen tillbaka! Skönt att du fortsätter nedåt! Har du haft ont i halsen en hel vecka? Har du inga andra symptom, inte har jätteont och känner dig pigg så testa att träna lite lagom lugnt. Jag skulle nog inte joggat dock. Lycka till!
  4. 2
    Hej och välkommen tillbaka! Skönt att du fortsätter nedåt! Har du haft ont i halsen en hel vecka? Har du inga andra symptom, inte har jätteont och känner dig pigg så testa att träna lite lagom lugnt. Jag skulle nog inte joggat dock. Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Vad bra att du fått lite minus under din frånvaro,,,välkommen tillbaka och krya på halsen
  6. 3
    Vad bra att du fått lite minus under din frånvaro,,,välkommen tillbaka och krya på halsen
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Halloj! Undrade faktiskt vart du hade tagit vägen! Välkommen tillbaka!
    Jag skulle våga mig på ett lungt träningspass, antingen bryter något ut, eller också blir det varken sämre eller bättre, eller så blir du frisk .
    Kram tebax
  8. 4
    Halloj! Undrade faktiskt vart du hade tagit vägen! Välkommen tillbaka!
    Jag skulle våga mig på ett lungt träningspass, antingen bryter något ut, eller också blir det varken sämre eller bättre, eller så blir du frisk .
    Kram tebax

Liknande trådar

  1. Long time no see!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 20:52
  2. Long time no see...
    By Apollonia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 15:16
  3. Long time no seen...
    By Anumer in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 09:19
  4. long time
    By MoaMatti in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 19:19
  5. Long time, no see
    By minskamera in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 21:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar