Biverkningar
Känsliga snack
  1. anonymt namn
    #1

    Biverkningar

    Jag äter Citalopram och mår lite bättre än innan men har märkt två saker. Jag kan bli rasande arg nästan utan förvarning och jag mår fruktansvärt dåligt vid mens. Är detta vanliga biverkningar?
  2. 1
    Biverkningar Jag äter Citalopram och mår lite bättre än innan men har märkt två saker. Jag kan bli rasande arg nästan utan förvarning och jag mår fruktansvärt dåligt vid mens. Är detta vanliga biverkningar?
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Funderar lite... jag märkte av en del likande saker när jag började må bättre, men inte just med citalopramen (eftersom den inte hjälpte *s*). Jag undrar om det inte devis kan bero på att an just börjar må bättre? tidigare var jag liksom mer slätstruken, bara ledsen och trött, men när jag nu börjat må bättre kan jag känna andra saker också. Nu är det bättre, men i början gick det på två röda, jag var helt vansinnig.

    Har också märkt att jag mår kass innan mens och funderar på om det 'är hormonerna som ställer till det ,ed medicineringen. Kroppen är ju van vid ett visst "extra" påslag genom medicinen och så kommer menshormonerna och blandar sig i. men det är bara teorier och jag äter som sagt inte citalopram längre.
  4. 2
    Funderar lite... jag märkte av en del likande saker när jag började må bättre, men inte just med citalopramen (eftersom den inte hjälpte *s*). Jag undrar om det inte devis kan bero på att an just börjar må bättre? tidigare var jag liksom mer slätstruken, bara ledsen och trött, men när jag nu börjat må bättre kan jag känna andra saker också. Nu är det bättre, men i början gick det på två röda, jag var helt vansinnig.

    Har också märkt att jag mår kass innan mens och funderar på om det 'är hormonerna som ställer till det ,ed medicineringen. Kroppen är ju van vid ett visst "extra" påslag genom medicinen och så kommer menshormonerna och blandar sig i. men det är bara teorier och jag äter som sagt inte citalopram längre.

Liknande trådar

  1. Biverkningar
    By Trött morsa in forum Bokstavsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-19, 16:36
  2. Biverkningar?
    By *Lillan* in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 11:02
  3. Biverkningar.
    By kattan1 in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-10, 21:45
  4. Biverkningar
    By hysterisk in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 13:22
  5. Biverkningar?
    By zirah in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 13:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar