Sortera skor
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Sortera skor

    Nu ska jag gå igenom barnens skor. Det är helt otroligt vad mycket skor det blir med fyra barn! Jag är inte heller jätteförtjust i att de ärver skor av varandra, så då blir det hur mycket som helst. Borde vekrligen köpa en sådan där mätsticka för insidan av skor, för ibland är det hopplöst att veta ifall de fortfarande passar eller inte.
    Det blir inte alltid som man tänkt sig. Då får man tänka om!

    K: 010127 (f), V: 030212 (f), A: 050426 (m), A: 070130 (f), H: 100630 (f)

    Mikrobloggar: TinTinsTirader
  2. 1
    Sortera skor Nu ska jag gå igenom barnens skor. Det är helt otroligt vad mycket skor det blir med fyra barn! Jag är inte heller jätteförtjust i att de ärver skor av varandra, så då blir det hur mycket som helst. Borde vekrligen köpa en sådan där mätsticka för insidan av skor, för ibland är det hopplöst att veta ifall de fortfarande passar eller inte.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    kan tänka mig att det blir en hel del skor!

    här ska vi rensa lite överallt idag, håller på bli galen av alla saker som inte har ngnstans att bo.

    funderar starkt på att köpa en friggebod och ha kontor/gästrum ute i trädgården för att få till lite mer plats. som tur var tycker maken detsamma.
  4. 2
    kan tänka mig att det blir en hel del skor!

    här ska vi rensa lite överallt idag, håller på bli galen av alla saker som inte har ngnstans att bo.

    funderar starkt på att köpa en friggebod och ha kontor/gästrum ute i trädgården för att få till lite mer plats. som tur var tycker maken detsamma.
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Kan tänka mig att det blir många skor med fyra barn. Förra veckan tog jag med mig barnen till affären och köpte nya skor. De gamla skorna åkte i soptunnan för de var redan för små (och dessutom väldigt utslitna).
  6. 3
    Kan tänka mig att det blir många skor med fyra barn. Förra veckan tog jag med mig barnen till affären och köpte nya skor. De gamla skorna åkte i soptunnan för de var redan för små (och dessutom väldigt utslitna).

Liknande trådar

  1. Sortera i bokstavsordning?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 13:09
  2. Sortera avfall...
    By Sniffo in forum Miljö & klimatfrågor
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 10:43
  3. outlook/sortera
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 16:20
  4. Nu ska jag går och sortera ut
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 06:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar