Gjort tvål...
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Gjort tvål...

    Här händer inte mkt så jag skriver några rader;-)
    Vi gjorde tvål i helgen (köpte ett sådant färdigt kitt med glitter, färg osv)
    Det var så lätt att smälta tvålklumpar i micron och sedan fick Nova dekorera med blommor fån trädgården och pärlor osv.
    Det blev ganska många små och hon belv såå stolt och har gett alla runt omkring små presenter. Vi köpte även ett kitt med att måla ramar med glasfärg och hon fick även måla glas från IKEA. Allt blev jättefint och hon är så stolt, jag tycker också det är jättekul att pyssla och har lärt mig uppskatta dessa färdiga paket, det är så liksom så enkelt när allt finns med;-)

    Gillar era småttingar att pyssla?
    Anna m Hampus & Nova
  2. 1
    Gjort tvål... Här händer inte mkt så jag skriver några rader;-)
    Vi gjorde tvål i helgen (köpte ett sådant färdigt kitt med glitter, färg osv)
    Det var så lätt att smälta tvålklumpar i micron och sedan fick Nova dekorera med blommor fån trädgården och pärlor osv.
    Det blev ganska många små och hon belv såå stolt och har gett alla runt omkring små presenter. Vi köpte även ett kitt med att måla ramar med glasfärg och hon fick även måla glas från IKEA. Allt blev jättefint och hon är så stolt, jag tycker också det är jättekul att pyssla och har lärt mig uppskatta dessa färdiga paket, det är så liksom så enkelt när allt finns med;-)

    Gillar era småttingar att pyssla?
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2

    Vilket bra tips!

    Sådana där små kit köpte vi alltid i present till barnens fastrar förut (de två som fortfarande är under 10 år ) men jag har liksom inte tänkt på att Hanna har blivit så pass stor att hon kan använda dem själv =).

    Det ska jag komma ihåg!
    Mamma till Hanna (april 05) & Ida (juli 07)
  4. 2
    Vilket bra tips! Sådana där små kit köpte vi alltid i present till barnens fastrar förut (de två som fortfarande är under 10 år ) men jag har liksom inte tänkt på att Hanna har blivit så pass stor att hon kan använda dem själv =).

    Det ska jag komma ihåg!

Liknande trådar

  1. tvål
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-21, 09:18
  2. Smakar tvål !?
    By Ina m 2 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 22:50
  3. tvål (intim)
    By Linda0609 in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 10:24
  4. Ngn som gjort egen tvål?
    By Thelma m Oliver 021103 & Casper 040112 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 21:09
  5. A. åt upp min tvål!
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 22:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar