Fyraåringar alltså...
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Fyraåringar alltså...

    Sonen har en kompis här som följde med oss efter skolan. Han annonserade tidigare att han tänkte bajsa och ropade precis att han är färdig. OK, jag gick upp och torkade (de senaste 7 dagarna har jag torkat tre olika barn i rumpan, förutom mitt eget alltså. Kan de inte bajsa hemma?). Då berättar ha för mig att han stoppade upp fingret i rumpan tidigare och att det kom bajs på det, och att han därför bara håller i mina ben med ena handen medan jag torkar honom. Jaha, det var ju gentilt av honom! Varför stoppar han upp ett finger i rumpan? Han sa att han skulle kolla om han verkligen behövde bajsa. Huu, jag hoppas att min son inte lär sig några nya trick av den pojken! Vi har kört en rejäl och noga övervakad handtvagning.
  2. 1
    Fyraåringar alltså... Sonen har en kompis här som följde med oss efter skolan. Han annonserade tidigare att han tänkte bajsa och ropade precis att han är färdig. OK, jag gick upp och torkade (de senaste 7 dagarna har jag torkat tre olika barn i rumpan, förutom mitt eget alltså. Kan de inte bajsa hemma?). Då berättar ha för mig att han stoppade upp fingret i rumpan tidigare och att det kom bajs på det, och att han därför bara håller i mina ben med ena handen medan jag torkar honom. Jaha, det var ju gentilt av honom! Varför stoppar han upp ett finger i rumpan? Han sa att han skulle kolla om han verkligen behövde bajsa. Huu, jag hoppas att min son inte lär sig några nya trick av den pojken! Vi har kört en rejäl och noga övervakad handtvagning.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Nice. Not.
  4. 2
    Nice. Not.
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Ha ha nu sitter jag och skrattar högt!! Dom är för härliga Eller nja kanske inte just fingret var så härligt....
  6. 3
    Ha ha nu sitter jag och skrattar högt!! Dom är för härliga Eller nja kanske inte just fingret var så härligt....

Liknande trådar

  1. Har vi några fyraåringar här?
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-13, 09:47
  2. smala fyraåringar?
    By Tuttan* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 15:44
  3. Två fyraåringar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 15:39
  4. Har fyraåringar kompisar?
    By anonym idag in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 05:28
  5. Hur många fyraåringar
    By fru_bill in forum _01 Höstbarn
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 11:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar