Frisör Hammarby Sjöstad?
Hem & fritid
  1. Elia
    #1

    Frisör Hammarby Sjöstad?

    Jag undrar om nån kan tipsa om en bra frisör i Hammarby Sjöstad eller Sickla / Nacka?

    Mellandyr är ok, ej tantig stil, men inte för "tonårig" heller.
    Ska passa heltidsarbetande småbarnsmamma i trettioårsåldern.

    Helst nån man kan bygga upp en varaktig hårrelation med.
  2. 1
    Frisör Hammarby Sjöstad? Jag undrar om nån kan tipsa om en bra frisör i Hammarby Sjöstad eller Sickla / Nacka?

    Mellandyr är ok, ej tantig stil, men inte för "tonårig" heller.
    Ska passa heltidsarbetande småbarnsmamma i trettioårsåldern.

    Helst nån man kan bygga upp en varaktig hårrelation med.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Jag har låtit mina barn klippa sig bara i Hammarby sjöstad bredvid konsum. Jag blev rätt nöjd faktiskt. Men som sagt det var bara en barn klippning så någon annan kanske vet mer.
    Men vid adidas butiken så har det öppnats en ny salong såg jag, den såg fräsch ut. Fast den såg ut attvara dyrare än tec salongen vid konsum.
  4. 2
    Jag har låtit mina barn klippa sig bara i Hammarby sjöstad bredvid konsum. Jag blev rätt nöjd faktiskt. Men som sagt det var bara en barn klippning så någon annan kanske vet mer.
    Men vid adidas butiken så har det öppnats en ny salong såg jag, den såg fräsch ut. Fast den såg ut attvara dyrare än tec salongen vid konsum.
  5. Elia
    #3
    Tack för svar. Kanske ska spana in den vid Adidasbutiken.
  6. 3
    Tack för svar. Kanske ska spana in den vid Adidasbutiken.
  7. Anonym
    #4
    Vet en som är nöjd med den på Lugnets allé, nära Konsum.Känner mnig inte sugen själv, har handlat där och fick inte bra vibbar. Har själv testat en på Hammarby allé som ligger nära Luma torg, men före torget jämfört med Adidas. Blev inte missnöjd, men kändes inte super heller. Skriva gärna vilken du testar sen, tänker själv leta efter annan.

    Finns en till på Hammarby allé, närmare Konsum än Luma. Den heter nåt med Eva och den törs jag inte prova efter att frisörskan stått utanför dörren och frågat en kompis som gick förbi med en sexåring, en fyraåring och en 9-månaders om de var trillingar. Såna urvalsmetoder använder jag :-)
  8. 4
    Vet en som är nöjd med den på Lugnets allé, nära Konsum.Känner mnig inte sugen själv, har handlat där och fick inte bra vibbar. Har själv testat en på Hammarby allé som ligger nära Luma torg, men före torget jämfört med Adidas. Blev inte missnöjd, men kändes inte super heller. Skriva gärna vilken du testar sen, tänker själv leta efter annan.

    Finns en till på Hammarby allé, närmare Konsum än Luma. Den heter nåt med Eva och den törs jag inte prova efter att frisörskan stått utanför dörren och frågat en kompis som gick förbi med en sexåring, en fyraåring och en 9-månaders om de var trillingar. Såna urvalsmetoder använder jag :-)

Liknande trådar

  1. Hammarby Sjöstad
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 08:41
  2. Hammarby sjöstad
    By lantis in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 08:40
  3. Hammarby Sjöstad?
    By Aika in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 10:22
  4. Ekbacken i Hammarby sjöstad
    By Hanna in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 20:09
  5. Hammarby Sjöstad
    By Anonym in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-12, 22:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar