frågor o tusen frågor
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    frågor o tusen frågor

    hej alla
    Jag undrar vet någon om rosenrot är bra eller dåligt för fertilitet?

    Undrar vöer en annan sak, stämmer det att det kan hjälpa att tjejen får orgasm efter samlaget (för att hjälpa spermierna upp liksom)?

    Att dricka alkohol/sprit under äl är det värre än ngn annan gång i månaden. Har fest i helgen hemma precis på piken av äl...typiskt!tips?

    E mitt i äl period...håll lite tummar för mig är ni snälla, fram till tis är det fullt ös...himla trevligt ifs ;o)

    Har nästan gett upp hoppet om en liten (trots att det "bara" är 5e försöket)...
    hade känts helt overkligt att verkligen bli gravid nu...men sååå himla härligt.

    massa tankar till er andra som försöker
  2. 1
    frågor o tusen frågor hej alla
    Jag undrar vet någon om rosenrot är bra eller dåligt för fertilitet?

    Undrar vöer en annan sak, stämmer det att det kan hjälpa att tjejen får orgasm efter samlaget (för att hjälpa spermierna upp liksom)?

    Att dricka alkohol/sprit under äl är det värre än ngn annan gång i månaden. Har fest i helgen hemma precis på piken av äl...typiskt!tips?

    E mitt i äl period...håll lite tummar för mig är ni snälla, fram till tis är det fullt ös...himla trevligt ifs ;o)

    Har nästan gett upp hoppet om en liten (trots att det "bara" är 5e försöket)...
    hade känts helt overkligt att verkligen bli gravid nu...men sååå himla härligt.

    massa tankar till er andra som försöker
  3. *Shine*
    #2
    Hej!

    Jag har faktiskt ingen aning om dina frågor... men det är väl skönt för tjejen att komma och som du säger, mysigt med fullt ös några dagar

    Lycka till nu!
  4. 2
    Hej!

    Jag har faktiskt ingen aning om dina frågor... men det är väl skönt för tjejen att komma och som du säger, mysigt med fullt ös några dagar

    Lycka till nu!
  5. Medlem sedan
    Jan 1998
    #3

    Ang rosenrot

    så sägs det trigga ägglossningen, men man ska inte äta det efter äl. Om tjejen får orgasm eller ej finns det X antal teorier om, ibland är det bättre med orgasm före, ibland samtidigt och ibland efter. Har ingen aning om det finns någon vetenskapligt belägg för det!
    Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan hellre korta lätta ord som "Vill du ha lite mat?"

    (Nalle Puhs lilla instruktionsbok)
  6. 3
    Ang rosenrot så sägs det trigga ägglossningen, men man ska inte äta det efter äl. Om tjejen får orgasm eller ej finns det X antal teorier om, ibland är det bättre med orgasm före, ibland samtidigt och ibland efter. Har ingen aning om det finns någon vetenskapligt belägg för det!

Liknande trådar

  1. Tusen frågor +
    By Stumpan3 in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 23:50
  2. Tusen frågor!
    By Hanna Leia o *liten* in forum Förlossning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 14:44
  3. Ny här... med tusen frågor!
    By twins bf18/6 in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 15:24
  4. Ek kök, tusen frågor
    By sara in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 14:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar