hår i ansiktet? =)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    hår i ansiktet? =)

    häromdagen sa min minsta tös till mig att jag hade hår på näsan, det tyckte hon kvar roligt. nu idag när jag tittade mig i spegeln så inser jag att jag är ganska luden i ansiktet. små ljusa mjuka hårstrån.

    usch vad hemskt! o vad gammal jag kände mig helt plötsligt! =(

    är det nån mer som är luden i ansiktet, gör ni nåt åt det. eller ska man gå sån här? =)

    löjligt jag vet men helt plötsligt blev det ett jätteproblem =)
  2. 1
    hår i ansiktet? =) häromdagen sa min minsta tös till mig att jag hade hår på näsan, det tyckte hon kvar roligt. nu idag när jag tittade mig i spegeln så inser jag att jag är ganska luden i ansiktet. små ljusa mjuka hårstrån.

    usch vad hemskt! o vad gammal jag kände mig helt plötsligt! =(

    är det nån mer som är luden i ansiktet, gör ni nåt åt det. eller ska man gå sån här? =)

    löjligt jag vet men helt plötsligt blev det ett jätteproblem =)
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Min mamma var som en persika! Du kan lära dig att ta bort håren med sytråd om de stör dig.
  4. 2
    Min mamma var som en persika! Du kan lära dig att ta bort håren med sytråd om de stör dig.
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3
    Jag är täckt av ett persikoludd, så det är nog inte ovanligt. Tycker att jag ser mjuk och slät ut!
  6. 3
    Jag är täckt av ett persikoludd, så det är nog inte ovanligt. Tycker att jag ser mjuk och slät ut!
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Det är därför du heter peaches?
  8. 4
    Det är därför du heter peaches?
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5
    Mitt i prick!
    Peaches är liksom jag.
  10. 5
    Mitt i prick!
    Peaches är liksom jag.
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6

    Sytråd?!

    Lär mig hur man tar bort kroppshår med sytråd, det lät som en kunskap jag verkligen vill kunna besitta *asg*!
    Är det på sant alltså?
  12. 6
    Sytråd?! Lär mig hur man tar bort kroppshår med sytråd, det lät som en kunskap jag verkligen vill kunna besitta *asg*!
    Är det på sant alltså?
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7

    Jag och min pincett

    är gamla polers. Ibland upptäcker jag något av de där små vackra ljusa fjunen vara precis hur långa som helst och det är sådär kul att upptäcka. Eller; hellre upptäcker jag dom före min son, jag vill inte bjussa honom på de råa skratten
  14. 7
    Jag och min pincett är gamla polers. Ibland upptäcker jag något av de där små vackra ljusa fjunen vara precis hur långa som helst och det är sådär kul att upptäcka. Eller; hellre upptäcker jag dom före min son, jag vill inte bjussa honom på de råa skratten
  15. Medlem sedan
    Jan 2007
    #8
    Det är en gammal metod, på youtube finns många filmer om hur det går till. Det är inte svårt men kräver övning, mycket bättre än pincett. Tyvärr minns jag inte vad det är du ska söka på, kanske nån annan vet?

    Det finns salonger som sysslar med detta också.
  16. 8
    Det är en gammal metod, på youtube finns många filmer om hur det går till. Det är inte svårt men kräver övning, mycket bättre än pincett. Tyvärr minns jag inte vad det är du ska söka på, kanske nån annan vet?

    Det finns salonger som sysslar med detta också.

Liknande trådar

  1. Ont i ansiktet
    By Ett öra rött in forum Kropp & hälsa
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-01-13, 09:15
  2. Röd i ansiktet :(
    By JaxiBaxi in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 13:06
  3. Ont i ansiktet
    By cajo in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 11:43
  4. Ont i ansiktet
    By cajo in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 19:28
  5. BUS i ansiktet?!
    By Pia in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 08:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar