Vi ska bli med valp
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Vi ska bli med valp

    På lördag ska vi åka och titta på lilla Oscar 4 månader. Blandning mellan Pudel och Lapso korthårig och liknar en strävhårig tax i ansiktet. Lagom stor ca 6 kg som fullvuxen. Han har en syrra oxå som grannen ska köpa.
    Gissa om vi längtar, nu har Mira kanske Vattkopper eller så är det massor med myggbett från helgen det vet jag inte. Får se imorgon om det ploppat upp fler prickar.

    Det är så pirrigt, vi har letat hund länge nu.
    Barn tänker inte på den tid som gått eller den tid som kommer. De njuter ögonblicket, vilket få av oss gör
  2. 1
    Vi ska bli med valp På lördag ska vi åka och titta på lilla Oscar 4 månader. Blandning mellan Pudel och Lapso korthårig och liknar en strävhårig tax i ansiktet. Lagom stor ca 6 kg som fullvuxen. Han har en syrra oxå som grannen ska köpa.
    Gissa om vi längtar, nu har Mira kanske Vattkopper eller så är det massor med myggbett från helgen det vet jag inte. Får se imorgon om det ploppat upp fler prickar.

    Det är så pirrigt, vi har letat hund länge nu.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Förstår att det pirrar. Jag är också valpsugen och spanar annonser. Men frågan är om maken ska ta en jaktvalp eller om jag får bestämma....fast vi har ju jobb hemma så det räcker (och blir över). Men valplycka är en bra lycka o Lycka till!
  4. 2
    Förstår att det pirrar. Jag är också valpsugen och spanar annonser. Men frågan är om maken ska ta en jaktvalp eller om jag får bestämma....fast vi har ju jobb hemma så det räcker (och blir över). Men valplycka är en bra lycka o Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    ..och nu har han stuckit hemifrån, Viggo. Mannen är på väg till polisstationen och jag tycker att jag borde ha körkort så att jag kunde göra det i st. för maken ska ju upp kl 5.00 i morgon. Men så skönt att han inte blivit påkörd, jag hade en bad feeling...men eftersom polisen sade att han kunde hämtas kl 23.00 såantar jag att det är en levande hund vi får hem. fy för smitande hannar =(
  6. 3
    ..och nu har han stuckit hemifrån, Viggo. Mannen är på väg till polisstationen och jag tycker att jag borde ha körkort så att jag kunde göra det i st. för maken ska ju upp kl 5.00 i morgon. Men så skönt att han inte blivit påkörd, jag hade en bad feeling...men eftersom polisen sade att han kunde hämtas kl 23.00 såantar jag att det är en levande hund vi får hem. fy för smitande hannar =(
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Men vilken liten buse, vi får hoppas att lilla Oscar inte är en rymmare.
    Skönt att han kom till rätta igen
  8. 4
    Men vilken liten buse, vi får hoppas att lilla Oscar inte är en rymmare.
    Skönt att han kom till rätta igen

Liknande trådar

  1. Valp
    By annchen in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-01-06, 18:15
  2. Ska ev ta en valp jag...
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 85
    Senaste inlägg: 2009-09-15, 14:58
  3. valp
    By katta40 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-08, 17:29
  4. Hur gör jag med vår valp?????
    By Millans matte in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 15:55
  5. När ni får en hem en valp....
    By sjungande kossan in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 14:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar