Ett ton snor
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Ett ton snor

    är det i min skalle just nu och det är inte så lätt att plugga när snoret droppar ner i böckerna. Blä, avskyr att vara förkyld även om jag med tanke på alla tråkigheter som hänt härinne absolut inte ska klaga. Har i allafall skött mig bra matmässigt även om jag ätit lite väl många satsumas *älskar*. Jag är också med på blommorna till Sabina och ber AL snällt att hon fixar det för jag mår skit just nu och ligger efter i pluggandet. Har inget nummer till henne, men hade du det Mrs Hyde?
    "Imorgon är en annan dag"
  2. 1
    Ett ton snor är det i min skalle just nu och det är inte så lätt att plugga när snoret droppar ner i böckerna. Blä, avskyr att vara förkyld även om jag med tanke på alla tråkigheter som hänt härinne absolut inte ska klaga. Har i allafall skött mig bra matmässigt även om jag ätit lite väl många satsumas *älskar*. Jag är också med på blommorna till Sabina och ber AL snällt att hon fixar det för jag mår skit just nu och ligger efter i pluggandet. Har inget nummer till henne, men hade du det Mrs Hyde?
  3. Ann-Louise
    #2
    Jobbigt! Jag var snordäckad för ngn vecka sen, inte kul alls! Skickar gärna blommor till Sabina, måste bara veta om jag behöver allas namn el skriver ett allmänt kort "alla på vikt".....
  4. 2
    Jobbigt! Jag var snordäckad för ngn vecka sen, inte kul alls! Skickar gärna blommor till Sabina, måste bara veta om jag behöver allas namn el skriver ett allmänt kort "alla på vikt".....
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Krya på dig och hoppas du hinner med det du ska i skolan Terminerna går huvva fort
  6. 3
    Krya på dig och hoppas du hinner med det du ska i skolan Terminerna går huvva fort
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Krya på dig stackare! Jag samlar namn och Ann-Louise köper och skickar blommor. *pekar uppåt* Jag noterar att du också är med.
  8. 4
    Krya på dig stackare! Jag samlar namn och Ann-Louise köper och skickar blommor. *pekar uppåt* Jag noterar att du också är med.
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    Krya på dig, här har du en till som sitter och snorar. Trist är bara förnamnet
  10. 5
    Krya på dig, här har du en till som sitter och snorar. Trist är bara förnamnet
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Usch vad tråkigt att vara så snorig. Hoppas du kryar på dig snart. Det är ju bra med C-vitamin mot förkylning, så ät satsumas du!
  12. 6
    Usch vad tråkigt att vara så snorig. Hoppas du kryar på dig snart. Det är ju bra med C-vitamin mot förkylning, så ät satsumas du!
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7
    Åh vad jobbigt!! Krys på dig!! SJälv börjar jag må mycket mycket bättre. HAde en sanbbt övergående förkylning verkar det som.....
  14. 7
    Åh vad jobbigt!! Krys på dig!! SJälv börjar jag må mycket mycket bättre. HAde en sanbbt övergående förkylning verkar det som.....

Liknande trådar

  1. snor snor snor.....dagis?
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 09:20
  2. Snor, snor och åter snor!!
    By anonymt namn in forum Barnsjukdomar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 19:10
  3. Snor snor och så liter mera snor
    By Eowyn in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 11:10
  4. Snor snor i långa strängar....
    By .Flingan in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 12:53
  5. Snor, snor, host och förkylning...
    By tus_ in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar