Liza Marklund -vilken ordning?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Liza Marklund -vilken ordning?

    Har inte läst någon av Liza Marklunds böcker tidigare men har nu börjat på Gömda.

    Kan ni hjälpa mig med ordningen på de efterföljande?

    Tack! Madde
  2. 1
    Liza Marklund -vilken ordning? Har inte läst någon av Liza Marklunds böcker tidigare men har nu börjat på Gömda.

    Kan ni hjälpa mig med ordningen på de efterföljande?

    Tack! Madde
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    "Asyl" kommer efter "Gömda". Mia Eriksson har skrivit "Mias hemlighet" och "Emma, Mias dotter" som är fortsättning på "Asyl". "Mias systrar" tror jag är fristående (har inte läst den), skriven av Mia Eriksson.

    Ordning på böckerna ur serien om Annika Bengtzon hittar du på:
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Liza_Marklund
  4. 2
    "Asyl" kommer efter "Gömda". Mia Eriksson har skrivit "Mias hemlighet" och "Emma, Mias dotter" som är fortsättning på "Asyl". "Mias systrar" tror jag är fristående (har inte läst den), skriven av Mia Eriksson.

    Ordning på böckerna ur serien om Annika Bengtzon hittar du på:
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Liza_Marklund
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Tack! Är böckerna läsvärda tycker ni?
  6. 3
    Tack! Är böckerna läsvärda tycker ni?
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Jag tycker i alla fall om dem. Har läst alla Lizas böcker och även fortsättningen på Gömda och Azyl, böckerna som Mia Eriksson har skrivit. Mias systrar är den enda boken som jag inte har läst.
  8. 4
    Jag tycker i alla fall om dem. Har läst alla Lizas böcker och även fortsättningen på Gömda och Azyl, böckerna som Mia Eriksson har skrivit. Mias systrar är den enda boken som jag inte har läst.
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5

    Jag sträckläste en hel helg!

    Jag tycker inte alls om LizaM:s böcker annars, men den här serien trollband mig verkligen. Just att man vet att det är en sann historia (åtminstone måste väl delar av den vara sann?) gör att man inte kan släppa böckerna. Jag har inte läst den senaste än, Emma - Mias dotter. Köar till den på biblioteket.
  10. 5
    Jag sträckläste en hel helg! Jag tycker inte alls om LizaM:s böcker annars, men den här serien trollband mig verkligen. Just att man vet att det är en sann historia (åtminstone måste väl delar av den vara sann?) gör att man inte kan släppa böckerna. Jag har inte läst den senaste än, Emma - Mias dotter. Köar till den på biblioteket.

Liknande trådar

  1. RÅD! ni som läst Liza Marklund....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-02-25, 15:00
  2. Liza marklund
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-12-07, 21:27
  3. Liza Marklund
    By SilverWing in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-01-22, 19:52
  4. Liza Marklund
    By Ancis in forum Tonåringar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 08:20
  5. Ny Liza Marklund
    By Tinalina in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 16:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar