600.000:- i årsinkomst
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    600.000:- i årsinkomst

    hade inte varit fel... Men det får Thomas Möller och 200.000:- utav de kommer från försäkringskassan...
    Bor dessutom i Sydafrika nu.. ja det var ju en skön pension..
    Men e man förvånad?
    It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
  2. 1
    600.000:- i årsinkomst hade inte varit fel... Men det får Thomas Möller och 200.000:- utav de kommer från försäkringskassan...
    Bor dessutom i Sydafrika nu.. ja det var ju en skön pension..
    Men e man förvånad?
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Inte det minsta förvånad... Inte är det de sjukskrivna som kostar för FK... det är alla chefer och alla fallskärmar och skit. Skamligt.
  4. 2
    Inte det minsta förvånad... Inte är det de sjukskrivna som kostar för FK... det är alla chefer och alla fallskärmar och skit. Skamligt.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Är det egentligen så himla mycket? JAg vet ju inte varifrån han får övriga 400000, men självklart ska han ju inte kunna få sjukersättning från försäkringskassan OCH lön från annat håll.. Men, om man tittar på "bara" vad FK betalar så är ju inte det så mycket...
  6. 3
    Är det egentligen så himla mycket? JAg vet ju inte varifrån han får övriga 400000, men självklart ska han ju inte kunna få sjukersättning från försäkringskassan OCH lön från annat håll.. Men, om man tittar på "bara" vad FK betalar så är ju inte det så mycket...
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Fast han är knappast en chef eller har fallskärm, är ju en vanlig kriminell typ, HA! (Hells angels, inte haha typ).
  8. 4
    Fast han är knappast en chef eller har fallskärm, är ju en vanlig kriminell typ, HA! (Hells angels, inte haha typ).
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    769 kr per dag, typ högsta ersättningen väl?
    Får han 200 000 kr av dem per år så har han angivit en inkomst över 240 000 kr (och hans kompis hade gett honom en kort anställning på pappret med hög lön, jojo)....
    Firma Bluff och båg AB, det är nog hans det
    Typisk bedragare!
  10. 5
    769 kr per dag, typ högsta ersättningen väl?
    Får han 200 000 kr av dem per år så har han angivit en inkomst över 240 000 kr (och hans kompis hade gett honom en kort anställning på pappret med hög lön, jojo)....
    Firma Bluff och båg AB, det är nog hans det
    Typisk bedragare!
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Jodå, bedrägeri är det ju säkerligen, men FK måste ju gå på de uppgifter de har tillgång till. Tyvärr!
  12. 6
    Jodå, bedrägeri är det ju säkerligen, men FK måste ju gå på de uppgifter de har tillgång till. Tyvärr!
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Ja, jag vet, MEN har man rätt till sjukpenning (retorisk fråga) i åratal om man flyttar utomlands (det har man inte, lusläste reglerna för ett tag sen ang. utlandsjobb och SGI)... Det lustiga är slutklämmen (läste det för några veckor sen så jag minns inte exakt) "vi ska se över summan" eller vad det står, det borde vara självklart att sjukpenningen stryps helt kan man tycka?
  14. 7
    Ja, jag vet, MEN har man rätt till sjukpenning (retorisk fråga) i åratal om man flyttar utomlands (det har man inte, lusläste reglerna för ett tag sen ang. utlandsjobb och SGI)... Det lustiga är slutklämmen (läste det för några veckor sen så jag minns inte exakt) "vi ska se över summan" eller vad det står, det borde vara självklart att sjukpenningen stryps helt kan man tycka?
  15. Medlem sedan
    Feb 2008
    #8
    Hur fan kan han då få 200000 i månaden från FK? DET vill jag veta. Kände inte igen namnet... eller jo, men itne varifrån förrän du sa det... Har ju faktiskt träffat mannen i fråga... trevlig!
  16. 8
    Hur fan kan han då få 200000 i månaden från FK? DET vill jag veta. Kände inte igen namnet... eller jo, men itne varifrån förrän du sa det... Har ju faktiskt träffat mannen i fråga... trevlig!
  17. Medlem sedan
    Feb 2008
    #9
    inte i månaden, om år... kan 64 % av inkomsten bli det, går de inte på "inkomst taket" där med?
  18. 9
    inte i månaden, om år... kan 64 % av inkomsten bli det, går de inte på "inkomst taket" där med?
  19. Medlem sedan
    Feb 2008
    #10
    Som sjukpensionär får man 64% av inkomsten... Det blir knappt 160000 om år som jag räknar det...
  20. 10
    Som sjukpensionär får man 64% av inkomsten... Det blir knappt 160000 om år som jag räknar det...

Liknande trådar

  1. Årsinkomst
    By A med A o R in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 11:34
  2. årsinkomst?
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 17:59
  3. Årsinkomst?
    By Nennen in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 20:23
  4. Årsinkomst?
    By jenny_u in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 17:17
  5. ang. fk och årsinkomst
    By lillafrun in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 14:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar